واکنش‌ها به انتخاب یک مدیر لرستانی دیگر برای کردستان ادامه دارد
اضافه شدن یک مدیر لرستانی دیگر به مجموعه مدیران استان کردستان در روزهای اخیر با واکنش‌هایی روبرو شد که تندترین واکنش به این امر را سیداحسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران نشان داد اما معاون سیاسی امنیتی استاندار، شخص استاندار و نیز معاون وزیر راه و شهرسازی هم از این انتخاب دفاع کردند.
کد خبر: ۲۴۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 03 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدسعید ایزدی در گفت‌وگو با مهر در خصوص روند انتخاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کردستان اظهار کرد: انتخاب شهرام ملکی مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان با هماهنگی کامل با مجموعه مدیریتی استان بویژه شخص استاندار صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که نسبت به اعتراض نمایندگان مردم کردستان در خصوص انتصاب مدیر کل جدید راه و شهرسازی وزارت خانه چه واکنشی داشته است، گفت: این انتصاب در چهارچوب قانون بوده و این جزو اختیارات وزارت راه و شهرسازی است و هماهنگی های لازم با استاندار کردستان در این خصوص انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که چرا از میان مجموع مدیران استانی فردی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی منصوب نشد، تصریح کرد: این جزو اختیارات وزیر است و به همین دلیل مجموعه به این نتیجه رسید که این انتصاب به نفع استان کردستان است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
اگر به نفع نشد چه و این به نفع بودن تا کی مشخص می شود
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
هر چه تعداد اين مديران غير بومي زياد تر شود خوب كمتر كسي به الوار و اراك و ... گير خواهد داد.تعداد وقتي زياد شد نوبت انتقاد به تك تك نخواهد رسيد.تو اين ميان ئمديران و نيروهاي كار آمد بومي كجا بروند كه راهشان هم نمي دهند چه كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
جای خالی مهندس ادب و دلسوزی و قاطعیتش هر روز بیش از دیروز احیاس میشود !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار