احداث 500 واحد مسکونی تا پایان امسال
رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تا پایان امسال 500 واحد مسکن محرومان را در استان کردستان احداث می‌کنیم.
کد خبر: ۲۳۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 01 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، عارف نوروزی روز چهارشنبه در مراسم اهدای اراضی کشاورزی اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب به روستاییان روستای الک شهرستان کامیاران در مسجد امام شافعی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام 15خرداد 42 از سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی این بنیاد در سال جاری در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این میزان سرمایه گذاری جدید و غیر از سرمایه گذاری های قبلی بنیاد در کردستان است.

وی گفت: سرمایه گذاری این بنیاد در استان کردستان در زمینه های سرمایه‌گذاری‌های جدید اقتصادی در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، انجام پروژه‌های زیربنایی شامل ساخت مدرسه، مسجد و مراکز فرهنگی و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی شامل پرداخت وام قرض الحسنه و پوشش خدمات بیمه ای و حمایت از ایتام است.

رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)به درخواست استاندار کردستان مبنی بر ساخت 500 واحد مسکن محرومان توسط بنیاد برکت نیز در سفر امروز اشاره و تصریح کرد: این درخواست مورد موافقت دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفت و تا پایان امسال 500 واحد مسکن محرومان را در استان کردستان احداث می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) گفت: امام(ره) همیشه دغدغه توجه به نیازهای محرومان و نیازمندان را داشت.

نوروزی به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در اردیبهشت سال 88 نیز اشاره کرد و گفت: رهبری در این سفر تکالیفی را بر عهده برخی از نهادها گذاشتند که یکی از این نهادها که مجدانه پای کار بود و به تکالیفش عمل کرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت به عنوان بازوی اجرای بنیاد بود.

وی اظهار کرد: تاکنون در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی دو هزار و 180میلیارد ریال در استان کردستان از محل منابع ستاد اجرایی، شرکا و سرمایه گذاران محلی سرمایه گذاری شده است.

رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: از محل سرمایه گذاری‌های بنیاد برکت در استان کردستان 15هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: بنیاد برکت در استان کردستان 24 مدرسه با 89 کلاس درس و هزینه ای معادل 71 میلیارد ریال احداث کرده است.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار