نماینده بیجار هم درباره انتصاب‌ها در کردستان اظهار نظر کرد
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: احترام متقابل بین نمایندگان مجلس و مدیران لازمه توسعه و پیشرفت و کمک به برخوردارتر شدن استان می‌شود اما در کردستان بدون هماهنگی انتصاب‌هایی صورت می‌گیرد که به نوعی اهداف مدنظر توسعه‌ای استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۳۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 31 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، حمدالله کریمی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: توسعه و پیشرفت استان کردستان یک دغدغه و مسئله اصلی است که تمامی جناح‌ها، گروه‌ها و افراد بر آن تأکید دارند و آن را امری انکارناپذیر می‌دانند.

وی گفت: پیشرفت و توسعه استان با تعامل، همدلی و هماهنگی امکان‌پذیر خواهد بود، بنابراین نیاز است که نمایندگان مجلس با مدیران ارشد و ادارات در راستای تحقق این مهم تعامل خوبی داشته باشند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل بین نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی لازمه دستیابی به اهداف توسعه‌ای کردستان است و عدم هماهنگی در انتصاب مدیران اهداف توسعه‌ای استان را برهم می‌زند.

وی گفت: احترام متقابل بین نمایندگان مجلس و مدیران لازمه توسعه و پیشرفت و کمک به برخوردارتر شدن استان می‌شود اما در کردستان بدون هماهنگی انتصاب‌هایی صورت می‌گیرد که به نوعی اهداف مدنظر توسعه‌ای استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کریمی افزود: از مدیران خدمتگزار مردم کردستان حمایت می‌کنیم و خدمات آنها را ارج می‌نهیم اما اگر تعاملی وجود نداشته باشد همه مسائل و برنامه‌ها را متزلزل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: کردستان به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای نسبت به سایر استان‌های دیگر کشور پایین‌تر است و این می‌طلبد که همه به عنوان نماینده دولت و نماینده مردم با تعامل و همفکری و رصد نیازهای اولویت‌دار استان، به گونه‌ای حرکت کنیم که منجر به توسعه و ارتقای شاخص‌های توسعه شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار