معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه موضوع حفاظت از محیط زیست باید هوشمند شود و با استفاده از دوربین‌ها و سنجش از راه دور و داده‌های ماهواره‌ای و در مناطق کوهستانی استفاده از اسب به عنوان ابزار مناسب، به آن بپردازیم، گفت: این کار در کردستان آغاز شده و محیط بانان با کمک ارتش آموزش‌های لازم را می‌بینند.
کد خبر: ۲۳۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 29 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، معصومه ابتکار روز یکشنبه در بازدید از مرکز آموزش محیط بانی دانشکده محیط زیست در محمدشهر کرج تلاش دولت یازدهم را ارتقاء جایگاه محیط بانی به عنوان شغلی شریف و مسئولیتی خطیر ذکر و اظهار کرد:‌ رئیس جمهوری از ابتدا دولت یازدهم را دولت محیط زیست معرفی کرد و در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

وی گفت: در دولت یازدهم در کنار رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور به موضوع محیط زیست نیز توجه ویژه داشته است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه موضوع حفاظت از محیط زیست باید هوشمند شود و با استفاده از دوربین‌ها و سنجش از راه دور و داده‌های ماهواره‌ای و در مناطق کوهستانی استفاده از اسب به عنوان ابزار مناسب، به آن بپردازیم، تصریح کرد: این کار در کردستان آغاز شده و محیط بانان با کمک ارتش آموزش‌های لازم را می‌بینند.

منیع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
واقعا مسخره است.. در تامین بنزین خودروهای گشت محیط بانان مونده اند بعد تصمیم گرفتن از اسب استفاده کنند... محیط بانان کدوم کشور در دنیا از اسب استفاده می کنند در حالی که شکارچی ها از خودروهای تندرو استفاده می کنند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار