«ما کار خود را انجام می‌دهیم، شما برای ورزش چکار کرده‌اید؟»
تابناک کردستان 23 اردیبهشت در گزارشی به انتقادهای دو فرماندار از ورزش و جوانان اشاره کرده بود که مدیرکل این حوزه در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان با اشاره به اینکه مطالب سایت‌ها را مطالعه می‌کند تلویحاً به انتقادها پاسخ داده و گفته بود ما کار خود را انجام می‌دهیم، شما برای ورزش چکار کرده‌اید؟
کد خبر: ۲۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 16 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد جولایی در جلسه مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان کردستان با اشاره به اینکه اکثر مطالب مندرج در سایت‌های خبری را مطالعه می‌کند اظهار کرد: برخی مواقع اعلام می‌کنند که باید در ورزش شفاف‌سازی شود؛ مگر چه مقدار اعتبار در شهرستان‌ها برای ما در نظر گرفته شده است؟

وی گفت: برای مثال در شهرستان قروه معادن فراوانی وجود دارد که و یک معدن شهرستان می‌تواند همه ورزشکاران و هیئت‌های این شهرستان را حمایت مالی کند ولی متأسفانه در شهرستان برای ورزش اعتباری منظور نمی‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: از اصحاب رسانه درخواست می‌کنم از آنها سؤال کنند که چه مقدار ]اعتبار[ برای ورزش هزینه می‌کنند؟ چه مقدار کمک به حوزه ورزش ارائه می‌کنند؟

وی با اشاره به کمبود اعتبارات ورزشی گفت: با توجه به اینکه بخش ورزش هنوز بخش اولویت‌دار نیست، دولت در سال گذشته، 185 میلیون تومان به ما کمک کرده است.

جولایی افزود: 200 میلیون تومان اعتبار عمرانی برای ورزش اختصاص داده‌اند و در این شرایط سؤال می‌کنند برای ورزش چه کاری انجام داده‌اید؟ ما کار خود را انجام می‌دهیم، شما برای ورزش چه کاری انجام داده‌اید؟

وی خاطر نشان کرد: اینکه در هر محفلی یک نفر صحبت کرده و بگوید اداره کل ورزش و جوانان کردستان شفاف‌سازی کند، در چه موردی شفاف‌سازی کنیم؟ پولی نداریم تا شفاف‌سازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با طرح این سؤال که چرا برای دیگر ادارات اعتبار هست گفت: اداره‌ای سراغ داریم که بالغ بر 28 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دریافت کرده ولی ورزش و جوانان در یک شهرستان پروژه‌ای دارد که با گذشت 15 سال هنوز به اتمام نرسیده است.

وی افزود: حداقل اعضای هیئت‌های که در جلسات شهرستانی هستند سؤال کنند که شما برای ورزش چه کای انجام داده‌اید؟

به نظر می‌رسد سخنان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پاسخ تلویحی به انتقادهای منعکس شده در بخشی از گزارش 23 اردیبهشت تابناک کردستان با عنوان «سرانجام انتقادها از اداره کل ورزش ‌و جوانان کردستان‌ چه خواهد بود؟» و اخبار دیگر رسانه‌ها در این ارتباط بود، که بخشی از گزارش یاد شده در زیر بازنشر می‌شود.

فرماندار قروه در نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان قروه که خبرگزاری دولت خبر آن را منعکس کرده با اشاره به اینکه در امر ورزش گلایه‌ها بسیار است گفت: اداره کل ورزش و امور جوانان کردستان تاکنون شفاف سازی نسبت به مقدار اعتبارات پرداختی به هیئت های ورزشی و نیز پرداخت حق سرانه ورزشی شهرستان‌ها نکرده است.

وی افزود: اعتباراتی که به هیات های استانی به صورت کلی پرداخت می شود متأسفانه به قروه اختصاص نیافته لذا در این زمینه اداره کل ورزش استان باید با شفافیت پاسخگو باشد.

شعبان سپهر با تاکید به اینکه نباید همه قصورها و مشکلات را پشت تحریم پنهان کنیم تصریح کرد: یک بخش از مشکلات به تحریم ها و بخش دیگر مربوط به سوء مدیریت و عدم نظارت خودمان است.

وی گفت: تاکنون کاری که باید برای ورزش شهرستان صورت گرفته باشد محقق نشده و با حرف هم نمی‌شود پیش رفت بلکه باید در عمل نشان داد که قدر ورزش را می‌دانیم.

فرماندار سروآباد هم در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان سروآباد که فارس خبر آن را منتشر کرده با اشاره به دغدغه‌های شوراهای اسلامی در خصوص ضعیف بودن حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت ورزش شهرستان سروآباد اسفناک و در بدترین حالت ممکن و در حال نابودی است.

علی مفاخری افزود: در مدت حضور بنده در شهرستان سروآباد مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان حضور نداشته است و تاکنون نسبت به ورزش این شهرستان توجهی نشده است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ای بابا مگر مریوان زیر مجموعه سر آباد نیست که همه روزه آنجاست پس چه می خواهدی از ریخت و پاشهای مریوان که همه با خبرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار