یک ادعا و انتظاراتی که بی‌پاسخ مانده است
کد خبر: ۲۲۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 14 May 2016

با وجود آنکه استاندار کردستان هشدار داده بود ادارات به‌کارگیری غیرقانونی نیرو را متوقف کنند امروز خبری به نقل از دبیر شورای همگرایی اصولگرایان کردستان مبنی بر استخدام بدون آزمون دو تن از فرزندان مدیران در یکی از دستگاه‌های اجرایی رسانه‌ای شده و باید منتظر ماند و دید (در صورت صحت این ادعا) طبق وعده استاندار، ضمن انتشار اسامی، با افراد متخلف برخورد خواهد شد یا خیر.

به گزارش تابناک کردستان، با وجود آنکه استاندار کردستان 24 فروردین در جلسه شورای اداری استان هشدار داده بود ادارات به‌کارگیری غیرقانونی نیرو را متوقف کنند امروز خبری به نقل از دبیر شورای همگرایی اصولگرایان کردستان مبنی بر استخدام بدون آزمون دو تن از فرزندان مدیران در یکی از دستگاه‌های اجرایی کردستان رسانه‌ای شده و باید منتظر ماند و دید (در صورت صحت این ادعا) طبق وعده استاندار، ضمن انتشار اسامی، با افراد متخلف برخورد خواهد شد یا خیر.

دبیر شورای همگرایی اصولگرایان کردستان در گفتگو با خبرنگاران که مهر خبر آن را منتشر کرده گفته یکی از بزرگترین و مهمترین اقدامات جریان اصولگرایی در استان مقابله با فساد اداری و استخدامی‌های ناعادلانه در دستگاه های اجرایی استان است.

وی افزوده: «در این ماه اخیر دو تن از فرزندان مدیران در یکی از دستگاه‌های اجرایی استان بدون هیچ آزمونی استخدام شدند».

این سخنان در حالی مطرح شده که استاندار کردستان 24 فروردین ماه امسال در نخستین جلسه شورای اداری استان که خبرگزاری دولت خبر آن را منتشر کرد گفته بود: «به استانداری گزارش رسیده که برخی از قراردادهای برون سپاری، حجمی و بکارگیری نیرو در برخی از ادارات استان کردستان براساس رابطه فامیلی و یا همشهری بودن انجام می‌شود».

عبدالمحمد زاهدی «با تاکید بر اینکه نباید در این گونه بکارگیری‌ها رابطه سالاری حاکم باشد» خاطرنشان کرده بود «مسئولان این ادارات فکر نکنند که مردم از فعالیت‌های آنها خبر ندارند و هشدار می‌دهیم که این گونه بکارگیری نیرو و انعقاد قراردادها را متوقف کنند در غیر این صورت اسامی را منتشر می‌کنیم و ما هم برخورد قانونی خواهیم کرد».

حال و با رسانه‌ای شدن استخدام غیرقانونی فرزندان دو تن از مدیران در یکی از دستگاه‌های اجرایی استان ، مردم منتظر هستند دولت ضمن بررسی آنچه از زبان دبیر شورای همگرایی اصولگرایان کردستان نقل شده و در صورت صحت این اظهارات، ضمن انتشار اسامی متخلفان و برخورد قانونی با آنها(طبق وعده استاندار کردستان) جزئیات امر را به اطلاع افکار عمومی برساند.

البته تنها بررسی این مورد خاص و برخورد احتمالی با متخلفان امر از سوی دولت به هیچ وجه نمی‌تواند برای مردم کردستان قانع کننده باشد چرا که افراد دیگری هم پیش از این و بدون برگزاری آزمون در دستگاه‌های دولتی کردستان به‌کارگیری شده‌اند و لازم است دولت و دستگاه‌های نظارتی برخورد با متخلفان این استخدام‌ها را هم در دستور کار قرار داده، طبق مر قانون با آنها برخورد کنند.

بدیهی است این رسانه هم موضوع استخدام‌های غیرقانونی افراد در استان کردستان را به عنوان یک مطالبه به حق مردم در حیطه وظیفه خود، همچنان پیگیری و رصد خواهد کرد زیرا سؤالات و انتظارات بسیاری در این رابطه وجود دارد که از سوی مسئولان بی‌پاسخ مانده است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اي بابا چرا تنگ نظري مي كنيد.مگر د... و م... و ا... چطور استخدام شدن.بابا كردستان است ديگر . اين مديران بخت برگشته چه گناهي دارند.
شریف آوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
یا قبلا هماهنگ شده یا این دست آن دست می کنند تا شامل مرور زمان شود و آب ها از آسیاب بیافتد آن موقع این دو کارمند بیچاره هم آرام آرام به کار خود ادامه می دهند ولی دیگر استخدام نمی کنند مگر اینکه این مورد از خاطره ها برود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار