در جلسه ساماندهی کشتارگاه های استان کردستان، مقرر شد ساز و کار تأمین گوشت سالم و با کیفیت برای شهرستان‌های دیواندره، کامیاران و مریوان از کشتارگاه صنعتی سنندج فراهم شود.
کد خبر: ۲۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 11 May 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، جلسه ساماندهی کشتارگاه‌های استان برگزار و طی آن مقرر شد با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم و لزوم تحویل گوشت باکیفت به آنها، با اتخاذ تدابیری، سازوکار انتقال گوشت مطلوب از کشتارگاه صنعتی سنندج به شهرستان‌های دیواندره، کامیاران و مریوان به دلیل نبود شرایط استاندارد در کشتارگاه های این شهرستان ها، فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: در کشتارگاه صنعتی سنندج سرمایه گذاری بالایی، حداقل به میزان 20 میلیارد تومان صورت گرفته است که موجب شده تا این کشتارگاه از شرایط مطلوب و توان زیادی برای تولید گوشت باکیفیت برخوردار باشد به گونه ای که حتی می توان گوشت مورد نیاز برخی نقاط کشور را نیز از این کشتارگاه تأمین کرد.

امیر قادری با بیان اینکه پیگیرهای لازم برای تأمین خودروهای ویژه حمل گوشت از طریق سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور صورت خواهد گرفت، گفت: سلامت مردم، اولویت نخست در بحث تأمین گوشت است.

وی با تأکید بر لزوم آموزش و اطلاع ر سانی به مردم برای مصرف گوشت های دارای مجوز و لزوم پرهیز از مصرف گوشت خارج از شبکه، افزود: رسانه ها و به ویژه رسانه ملی، باید نهایت تلاش را با هدف آگاهی دادن به مردم و فرهنگ سازی به کار ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار