فرماندار سروآباد:
فرماندار سروآباد با اشاره به اینکه در مدت حضور بنده در شهرستان سروآباد مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان حضور نداشته گفت: متاسفانه وضعیت ورزش شهرستان سروآباد اسفناک و در بدترین حالت ممکن و در حال نابودی است.
کد خبر: ۲۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 11 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، علی مفاخری در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان سروآباد به دغدغه‌های شورا در خصوص عدم وجود یک سردخانه و ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: در جلساتی که با مشاورین بنیاد برکت برگزار شد، سرمایه‌گذاری در بخش هورامان این شهرستان و ساخت یک سردخانه برای ایجاد صنایع تبدیلی در روستای بلبر این منطقه مطرح شد.

وی گفت: خوشبختانه مشاورین و سرمایه‌گذاران بنیاد برکت با ایجاد صنایع تبدیلی در منطقه و یک سردخانه موافقت کردند ولی متاسفانه با مشکلات محیط زیستی روبرو شده که امیدواریم این مشکل نیز در آینده‌ای نزدیک با پیگیری خود بنیاد برکت برطرف شود.

فرماندار سروآباد با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل ستادی در شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه سه سال از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد، ولی برخی از مدیران کل ستادی از شهرستان سروآباد بازدید به عمل نیاورده‌اند.

وی با اشاره به دغدغه‌های شوراهای اسلامی در خصوص ضعیف بودن حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت ورزش شهرستان سروآباد اسفناک و در بدترین حالت ممکن و در حال نابودی است.

مفاخری افزود: در مدت حضور بنده در شهرستان سروآباد مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان حضور نداشته است و تاکنون نسبت به ورزش این شهرستان توجهی نشده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
United States
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
سلام خب جناب فرماندارخوابت میاد لالای واسه چی میخوای یعنی واقعا زمان آن فرانرسیده این مدیرک یک دهه درسرواباد فقط حرف بدون عمل میزنه روتودیع کنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار