«مردم کردستان در انتخابات به مسئولان فهماندند که از وعده‌های توخالی آنها خسته شده‌اند»
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه کردستان حامل پیام‌های پیدا و پنهان زیادی بود که امیدوارم مسئولان در استان و کل کشور پیام هوشمندانه ملت را خوب درک کرده باشند زیرا مردم در انتخابات به خوبی به مسئولان فهماندند که از وعده‌های توخالی آنها خسته شده‌اند.
کد خبر: ۲۲۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 10 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری ضمن تشکر از مردم بانه و سقز برای حضور همه جانبه در انتخابات اظهار کرد: به تمام همشهریانم قول می‌دهم با حداکثر قوا به کار و فعالیت برای آنها ادامه خواهم داد.

وی گفت: انتخابات در حوزه کردستان حامل پیام‌های پیدا و پنهان زیادی بود که امیدوارم مسئولان در استان و کل کشور پیام هوشمندانه ملت را خوب درک کرده باشند زیرا مردم در انتخابات به خوبی به مسئولان فهماندند که از وعده‌های توخالی آنها خسته شده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست‌های مردم کردستان از مسئولان تصریح کرد: پیام ملت را در همه حوزه‌ها درک کنید، مردم کردستان خواستار عدالت در توزیع ثروت، مقابله با فساد و بهبود وضعیت اقتصادی هستند و تا زمان بیش از این از دست نرفته است نسبت به اصلاح امور و فراهم کردن بسترهای توسعه اقدام کنید.

وی گفت: آقای روحانی به سال آخر دولت شما رسیده‌ایم و علیرغم وعده‌های شما استفاده از نخبگان کردستانی برای ما تبدیل به یک رویایی دست نیافتنی شده است و این قول‌ها فقط بر روی کاغذ مانده است. در سطح وزارتخانه‌ها نه وزیر و نه حتی یک معاون وزیر کُرد نداریم که این موضوع من را به عنوان یک نماینده کردستانی آزار می‌دهد.

بیگلری وزرای کار و صنعت را خطاب قرار داد و افزود: چرا معدن طلا و آهن سقز و منطقه ویژه اقتصادی که ده‌ها بار بنده پیگیر آن بودم را به فراموشی سپرده‌اید، آیا حل کردن مشکلات جزئی یک معدن که حداقل هزار جوان را به کار مشغول می‌کند آنقدر سخت است که سه سال طول کشیده است، متأسفانه همه ما مسئولان شعار می‌دهیم که بیکاری در جامعه بیداد می‌کند پس چرا برای از بین بردن این معضل اجتماعی کاری نمی‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای ربیعی در سال‌های گذشته چندین بار مدیرعامل شرکت دخانیات را تعویض کرده‌ایم اما هیچ کدام نتوانستند دخانیات سقز را که ده‌ها میلیارد تومان پول در آنها خوابیده است را راه اندازی کنند، آقای وزیر آیا خودتان فرزند بیکار دارید؟ آیا درد بیکاران را می‌دانید؟ آیا می‌دانید بسیاری از خانواده‌های کردستانی دو یا سه جوان تحصیلکرده بیکار در خانه‌ها دارند؟ چرا چاره‌ای نمی‌اندیشید.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی هم گفت: سه سال از دوره وزارت شما می‌گذرد و ما در آرزوی سفر شما به جاده‌های پرخطر کردستان مانده‌ایم. آقای آخوندی ضمن احترام ویژه برای شما آنقدر تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ما زیاد شده است که شاید شما هم جرأت یک‌بار سفر کردن به کردستان را ندارید. آقای وزیر دل به دریا بزنید و یک بار در عمرتان به جاده‌های پرخطر کردستان سفر کنید.

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار