نماینده قروه و دهگلان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های اخیر عارف مبنی بر اینکه با لاریجانی رقابتی ندارد گفت: فکر می‌کنم باوجود تعارفی که عارف داشت، هر دو گزینه کاندید کرسی ریاست مجلس دهم می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 06 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد قادر مرزی در گفت‌وگو با آریا درباره صحبت‌های اخیر عارف مبنی بر اینکه با لاریجانی رقابتی ندارد، اظهار کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم اصلاح طلبان و اعضای لیست امید بر ریاست عارف در مجلس اصرار دارند.

وی گفت: عارف هم که بحث «ریش سفیدی» را مطرح کرده، ریش سفیدتر است، لاریجانی هم رایزنی‌های خودش را داشته و هماهنگی های لازم را با نمایندگانی که از مجلس نهم به مجلس دهم رسیدند و حتی برخی از راه‌یافتگان جدید در مجلس داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فکر می‌کنم باوجود تعارفی که عارف داشت، هر دو گزینه کاندید کرسی ریاست مجلس دهم می‌شوند.

وی گفت: اصراری هم برای ریاست عارف است که گفته می‌شود وی این بار دیگر از خودگذشتگی نکند و کاندید ریاست مجلس دهم شود ضمن اینکه جبهه اصلاح طلبان نظر صد در صدی بر ریاست عارف دارد و گزینه دیگری را مطرح نخواهد کرد.

قادرمرزی افزود: از آن طرف اصولگرایان مجلس نهم که به مجلس دهم راه یافتند و اصولگرایانی که در مجلس نهم نبودند ولی به مجلس دهم راه یافتند بر این عقیده هستند که فراکسیون اصولگرایان و رهروان را ادغام کنند و فراکسیونی به نام فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم تشکیل دهند.

وی درباره احتمال تغییر کابینه دولت روحانی، خاطر نشان کرد: تا آنجا که اطلاع دارم اصلاح طلبان برای ترمیم کابینه بر روی چند وزیر نظر دارند که بتوانند وزرا را تغییر دهند، و با ترمیم کابینه احتمال موفقیت روحانی را در انتخابات 96 بالا ببرند، قطعاً هم این تغییر در کابینه قبل از انتخابات 96 انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال دیگری درباره پیام‌های ارسالی به روحانی برای انصراف از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: این صحبت‌ها شایعاتی بیش نیست، قطعاً در انتخابات 96 شرکت خواهد کرد، رقبایی که با وجود روحانی احساس خطر شکست می‌کنند، پشت این شایعات قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
خدايا چهار سال ميز قانون قروه و دهگلان در اختيار اين فرد بوده بدا به حالمان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار