تذکر نماینده سقز و بانه به وزیر راه
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های سقز به دلیل مشکلات به قتلگاه تبدیل شده‌اند که باید هرچه سریع تر مورد رسیدگی قرار گیرند، نیمه کاره ماندن پروژه بیمارستان سقز باید هرچه سریع تر در دستور اقدامات عمرانی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خود، با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم اظهار کرد: انتظار می رود از شعارزدگی در رابطه با فرهنگیان و معلمان دوری کنیم، دولت همراه با مجلس نسبت به تعیین حقوق این قشر تاثیرگذار باید اقدام جدی صورت دهد.

وی گفت: مایه شرمندگی ما است که هنوز نتوانسته ایم مسئله معیشت معلمان و فرهنگیان کشور را حل کنیم، انتظار دارم وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع تر نسبت به اصلاح رتبه بندی تمام نیروهای آموزش و پرورش و احتساب سنوات آنها اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور، تصریح کرد: در خصوص حق و حقوق بازنشستگان معلم و فرهنگی لایحه ارائه دهید، مجلس این آمادگی را دارد که به آن رسیدگی کند.

وی با تقدیر از بازگشایی یک ماهه بازارچه های مرزی بانه و مریوان گفت: تقاضا داریم که در جهت آرامش در میان مردم منطقه اقدامات لازم جهت بازگشایی دائمی این بازارچه ها صورت پذیرد.

بیگلری با ابراز گلایه از نرخ بیکاری در سقز افزود: ما در مورد تعطیلی بازارچه مرزی سیف شرمنده مردم منطقه هستیم، برای بازگشایی این بازارچه مرزی که در جریان سفر روحانی دستور لازم درباره آن صادر شده بود اقدام عملیاتی صورت گیرد.

وی به وزیر نیرو متذکر شد: برای چندمین بار متذکر می شوم که سهمیه آب در کردستان را شهرستانی کنید. متاسفانه سقز و بانه کمترین میزان حقآبه را داشته اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان آب در اقدامی بی رحمانه اقدام به پرکردن چاه های آب نموده است، این اقدام موجب شکل گیری نارضایتی در میان مردم منطقه شده است، قرار بود آب گیری سدهای بانه انجام شود اما این موضوع تاکنون محقق نشده است.

وی به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: جاده‌های سقز به دلیل مشکلات به قتلگاه تبدیل شده‌اند که باید هرچه سریع تر مورد رسیدگی قرار گیرند، نیمه کاره ماندن پروژه بیمارستان سقز باید هرچه سریع تر در دستور اقدامات عمرانی قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار