بحث جذب سرمایه‌گذار در کردستان به درازای عمر دولت «تدبیر»
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به اینکه اکثر بحث‌هایی که در جلسات استانی در خصوص سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و مصوباتی که در این راستا تصویب می‌شود صوری بوده و به مرحله عمل نمی‌رسند. گفت: در خصوص سرمایه‌گذاری در مرحله عمل هیچ حرکت قابل لمسی نداشته‌ایم!
کد خبر: ۲۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 02 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، سیدکمال حسینی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های جمعی که فارس خبر آن را منتشر کرده با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در استان کردستان اظهار کرد: اکثر بحث‌هایی که در جلسات استانی در خصوص سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و مصوباتی که در این راستا تصویب می‌شود صوری بوده و به مرحله عمل نمی‌رسند.

وی گفت: در خصوص سرمایه‌گذاری در مرحله عمل هیچ حرکت قابل لمسی نداشته‌ایم و در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی نیز اقدام موثری نداشته‌ایم تا بتوانیم به جوانان دلگرمی و امید بدهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص جذب سرمایه‌گذار کم‌کاری می‌کنند و الا سران حکومت و بالاترین مقامات دولتی و استانی بر روی سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار تأکید ویژه دارند.

وی گفت: مدیران ما در خصوص جذب سرمایه‌گذار فقط قدرت توجیه دارند و ریسک‌پذیر نیستند، چه اشکالی دارد اگر کاری به نفع مردم استان و جامعه است در آن ریسک صورت پذیرد.

حسینی افزود: مطمئنا دستگاه‌های امنیتی و نظارتی هم وقتی ببینند کاری به نفع استان است با مدیران اجرایی همکاری خواهند کرد پس لازم است مدیران قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرند.

وی گفت: باید به استان کردستان و استان‌های نظیر آن با دید ویژه‌ای نگاه شود و در بحث مالیات‌ها، تسهیلات و مسائل بیمه ای نسخه متفاوت‌تری برای آنان پیچید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج عنوان کرد: هدف و برنامه مشخصی برای استان کردستان وجود ندارد و هنوز جایگاه مشخصی برای این استان تعریف نشده است، این موارد از مطالبات مردم کردستان است و باید نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار