رئیس پلیس آگاهی کردستان:
رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان، از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان مامور پلیس راهور، اقدام به اخذ وجه از تعدادی از شهروندان کرده بود.
کد خبر: ۲۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 30 April 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال سلمانی اظهار کرد: مردی میانسال با لباس پلیس راهور و درجه سرهنگی به ماموران پلیس راه استان مراجعه کرده و خود را یکی از مقامات پلیس راهور کردستان معرفی کرده بود، اما با درخواست ماموران مبنی بر ارائه کارت شناسایی، وی با استفاده از یک دستگاه سواری پراید، پا به فرار گذاشته بود.

وی گفت: با ارسال گزارش مذکور از پلیس راهور به پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با سرقت محول شد که در این زمینه با توجه به شناسایی مشخصات خودرو متهم توسط ماموران پلیس راه، با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، وی در اقدامی ضربتی در سطح شهر سنندج دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده در پلیس آگاهی اعتراف کرد، لباس پلیس راهور را از یک مغازه خریداری کرده است و در پی آن، ضمن معرفی خود به عنوان یک مقام ارشد پلیس راهور استان، با دادن وعده‌هایی مانند اخذ گواهینامه، صفر کردن خلافی و غیره، اقدام به اخذ وجه از تعدادی از شهروندان کرده است.

وی با اشاره به دستگیر شدن یک نفر به اتهام همدستی با متهم، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، تاکنون تعداد 5 نفر از شاکیان پرونده نیز شناسایی شدند و بر علیه متهم اعلام شکایت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار