طی سال ۹۳، بیش از ۹ هزار ساعت آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد جهت مددجویان تحت حمایت در سراسر استان آذربایجان غربی ارائه شده است.
کد خبر: ۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 12 April 2015

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازآذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عزیز سهندی، قائم‌مقام کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: تعداد 9 هزار و 122 نفر از مددجویان از ثمرات آموزشی این کلاس‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این کلاس‌ها زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، دختران در آستانه ازدواج، دانش‌آموزان و پدران و مادران خانواده‌ها بوده‌اند که با اصول یک زندگی سالم و موفق آشنا و روش‌های پیشگیری از اعتیاد را نیز فراگرفته‌اند.

سهندی بیان کرد: طی این مدت 265 نفر از مددجویان تحت حمایت در نمایشگاه‌های پیشگیری از مواد مخدر حضور یافته‌اند و دو هزار و 115 نفر نیز در همایش های مرتبط با مسائل آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی همچنین، از پخش فیلم‌های آموزشی برای سه هزار و 526 نفر در سال 93 خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت آموزش‌های علمی در سال 93 تعداد، 7 جلسه اتاق فکر و مشاوره نیز با حضور اساتید مجرب دانشگاهی تشکیل شده که در این کلاس‌ها مسائل مختلف خانواد‌ه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار