نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 اردیبهشت ماه امسال مردم نشان خواهند داد که نماینده خود را می‌خواهند یا نماینده دولت، اما باید مسئولان اجازه بدهند که مردم نماینده را خود تعیین کنند.
کد خبر: ۲۱۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 17 April 2016

به گزارش تابناک کردستان، سیداحسن علوی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مردم استان کردستان چون به نظام، تمامیت ارضی و آینده خود معتقد هستند لذا در هفتم اسفندماه سال گذشته با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی با اظهار تاسف از بی‌توجهی مسئولان اجرایی انتخابات 7 اسفند ماه در کردستان، گفت: کاش مسئولان هیأت اجرایی و نظارت انتخابات به خواسته‌های کاندیداها عمل می‌کردند و آرای چند صندوق را بازشماری می‌کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 10 اردیبهشت ماه امسال مردم نشان خواهند داد که نماینده خود را می‌خواهند یا نماینده دولت، اما باید مسئولان اجازه بدهند که مردم نماینده را خود تعیین کنند.

وی گفت: اگر باز هم مسئولان کردستان به بحث انتخابات ورود کرده و به داستان‌های دیگری تبدیل کنند فکر می‌کنم باز هم نتیجه‌ای مشابه 7 اسفندماه سال گذشته رقم خواهد خورد.

علوی از مردم حوزه انتخابیه خود درخواست کرد که 10 اردیبهشت حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و حماسه دیگری در دفاع از نظام و کشور خلق کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که مشارکت بالا باشد قطعاً اختلاف آرا بیشتر خواهد شد و در آن صورت مسئولان به رأی مردم تمکین می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از افرادی که در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته زحماتی را متقبل شدند، گفت: مسئولان در 10 اردیبهشت خداوند و قیامت را در نظر داشته باشند و بگذارند آنچه مردم می‌خواهند از صندوق‌های آرا بیرون بیاید که من مطمئنم مسئولان از خداوند می‌ترسند و قیامت خود را برای این دنیا پایمال نمی‌کنند.

وی افزود: به طور طبیعی، اگر مجلس و دولت یکی باشند امکان آسیب و خطر جدی حتمی وجود دارد در صورتی که تضارب آرا موجب نظارت صحیح و دقیق بر عملکرد مجریان قانون می‌شود.

علوی تصریح کرد: اگر مشکل و یا مسئله‌ای در دولت وجود دارد باید براساس منطق نقد شود وگرنه مخالفت با دولت معنایی ندارد و حتی همراهی بی‌جهت هم خطرآفرین است.

وی گفت: مجلس باید مجلسی منتقد باشد که اشتباهات دولت را نقد کند و اقدامات قانونی و منطقی دولت را نیز حمایت و تقویت کند که تشکیل چنین مجلسی هم به نفع نظام و هم به نفع ملت و کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: در کردستان تعداد نیروهای غیربومی زیاد است و آنها هم افرادی را با خود آورده‌اند که این به نوعی موجب شده است نیروهای نخبه و مستعد استان کنار گذاشته شوند.

وی اظهار کرد: پتروشیمی کردستان می‌توانست حداقل 50 درصد نیروهای خود را از بین نیروهای بومی استان به کار بگیرد اما متاسفانه کمتر از 10 درصد آن نیروهای بومی استان است.

علوی ابراز امیدواری کرد: نظام مدیریتی استان کردستان به سمت تغییر و تحول برود و کاروانی از کار و تلاش در استان فراهم شود چرا که زمینه‌های آن در کردستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار