تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری دولت که ساعت 12 و 15 دقیقه امروز منتشر شده عنوان کرده مسیر گردنه تته را «فعلاً باز نمی‌کنیم» و این در حالی است که رئيس اداره راه و شهرسازي پاوه یک ساعت قبل(ساعت 11و 6دقیقه) در گفت‌وگو با همان خبرگزاری خبر بازگشایی این مسیر را اعلام کرده است!
کد خبر: ۲۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 11 April 2016

به گزارش تابناک کردستان، موضوع بازگشایی راه ارتباطی شهرستان سروآباد استان کردستان به شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و برفروبی گردنه «تته» در این مسیر از روزهای پایانی سال 94 تاکنون هر از گاهی در رسانه‌های استان‌های کردستان و کرمانشاه به شیوه‌های مختلف مطرح می‌شود.

در یکی از آخرین خبرهای منتشر شده در ارتباط با وضعیت مسیر یادشده و موضوع بازگشایی آن ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در خطبه‌های نماز جمعه اخیر این شهر ضمن اشاره به بازدید خود از گردنه تته از عدم همکاری راه و شهرسازی کردستان برای بازگشایی مسیر سخن به میان آورده و عنوان کرده بود: «بنده از مسئولین اداره راه و ترابری استان کردستان و شهرستان سروآباد بسیار گله‌مندم زیرا با داشتن امکانات و وجود داشتن ماشین‌آلات بسیار، هیچ‌گونه همکاری با اداره راه پاوه نداشته‌اند و حقوق مردم برای آنان اهمیت ندارد».

خبرگزاری دولت در استان کردستان ساعت 12 و 15 دقیقه ظهر امروز گفت‌وگوی خبرنگار خود با مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان را منتشر کرده که در خبر مذکور، این مدیر دولتی با ذکر دلایلی عنوان کرده مسیر گردنه تته در شهرستان سروآباد را «فعلاً باز نمی‌کنیم».

جالب آنکه خبرگزاری دولت در استان کرمانشاه ساعت 11 و 6 دقیقه صبح امروز یعنی تقریباً یک ساعت قبل از انتشار خبر ایرنا در کردستان گفت‌وگوی خبرنگار خود با رئيس اداره راه و شهرسازي پاوه را منتشر کرده که در آن خبر، با ذکر جزئیات کار، حجم برفروبی انجام شده و تصاویر مرتبط، عنوان شده که مسیر ارتباطی گردنه تته امروز بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

راه و شهرسازی کردستان راه باز شده را فعلاً باز نمی‌کند!

راه و شهرسازی کردستان راه باز شده را فعلاً باز نمی‌کند!


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
از مدیر راه شهرستان سرو آباد به دلیل باز شدن مسیر گردنه زیبایی تته عذر خواهی می کنیم ! از امروز مردم می توانند با دیدن مناظر زیبا این منطقه لذت ببرند از مدیر راه پاوه قدر دانی می کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار