توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان انجام شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: امسال 5 هزار و 646 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب بیش از 2تخلف همزمان در استان توقیف شده است.
کد خبر: ۱۹۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 15 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان نادری امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از امروز نرخ جدید جرائم جدید تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان اجرایی می‌شود که امیدواریم از طریق رسانه‌ها به بهترین نحو ممکن به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در سطح استان، گفت: بیشتر میادین و چهارراه‌ها به وسیله دوربین رصد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر اعمال قانون در این حوزه به وسیله دوربین‌ها انجام می‌شود و اخیرا نیز تعدادی از خودروها به دوربین مجهز شده‌اند که تخلفات ساکن و سرعت غیرمجاز به وسیله آنها انجام می‌شود.

وی از کردستان به عنوان یکی از استان‌های در رده آخر در بحث اعمال قانون در تخلفات ترافیکی نام برد و گفت: امسال اعمال قانون تخلفات رانندگی در سطح استان حدود 40 درصد نسبت به مدت زمان مشابه کاهش داشته است.

نادری افزود: در سال 94 بیشتر به صورت تذکر موارد تخلفات راهنمایی و رانندگی انجام شده و کمتر اعمال قانون صورت گرفته است.

وی از ضبط 93 جلد گواهینامه در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین 9 هزار و 254 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: 5 هزار و 646 دستگاه خودرو بیش از دو تخلف همزمان نیز طی سال‌جاری در استان توقیف شده است.

وی از ثبت 16 هزار و 384 مورد ثبت تخلف رانندگی در سال 94 در استان خبر داد و گفت: 12 هزار و 747 مورد ثبت تخلف مربوط به عبور از محل‌های عبور ممنوع و 5 هزار و 19 مورد خودروهای دارای شیشه دودی بوده است.

سرهنگ نادری افزود: 2 هزار و 312 مورد از تخلفات مربوط به خودروهای دارای آلودگی صوتی بوده که بر اساس قانون با آنها برخورد شده است.

وی از افزایش 11 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری در این استان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع تصادفات فوتی، جر‌حی و خسارتی 10 درصد در سال‌ جاری کاهش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از اجرای طرح نوروزی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: 117 گشت خودرویی و موتوری و 140 پاس پیاده و در مجموع 600 نفر نیرو در این طرح که از امروز آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد فعالیت خواهند کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار