عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سنندج مطرح کرد
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به رتبه نامطلوب فضای کسب در سطح کشور و به تبع در استان کردستان گفت: متاسفانه رتبه استان کردستان در مطالعات انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس از سال 90 تا 94 رشد منفی داشته و از رتبه 20 به 30 تنزل پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 15 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد رنجبر در هجدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که با حضور استاندار برگزار شد با تعریفی از محیط کسب و کار اظهار کرد: موارد مورد بررسی در محیط نهادی شامل مؤلفه‌هایی از جمله سیاسی، فرهنگی، حقوقی، آموزشی و فناوری است و در کنار آن مؤلفه‌های محیط اقتصادی شامل اقتصادی کلان، محیط مالی و محیط جغرافیایی است.

وی با اشاره به رتبه نامطلوب فضای کسب در سطح کشور و به تبع در استان کردستان گفت: عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند که پاره‌ای از موارد در خصوص برگزاری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نیز بر آن تاثیرگذار است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تصریح کرد: متاسفانه رتبه استان کردستان در مطالعات انجام شده توسط مرکز پژوهش های مجلس از سال 90 تا 94 رشد منفی داشته است و از رتبه 20 به 30 تنزل پیدا کرده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار