جانشین فرمانده انتظامی کردستان خبر داد
جانشین فرمانده انتظامی کردستان از کسب رتبه نخست استان در بحث کشف و ضبط مشروبات الکلی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 14 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، جعفر آژنگ امروز در دوازدهمین جلسه اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات اطلاعاتی 20 عملیات مشترک در سطح استان‌های همجوار انجام شده است.

وی از افزایش 8 درصدی کشف مشروبات الکلی در سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: از نظر کشفیات اموال فرهنگی نیز 100 درصد در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان رشد داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد، رشد 59 درصدی در بحث کشفیات فرآوردهای نفتی، 71 درصدی در کشف مواد محترقه و رشد 54 درصدی در تشکیل پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان از دیگر موفقیت‌های دستگاه انتظامی در استان است.

وی همچنین از رشد 6 درصدی متلاشی شدن باندهای قاچاق در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی مجموع کالاهای مکشوفه در مجموع 7 درصد رشد داشته است.

آژنگ به آمار کشته و زخمی شدگان در حوزه قاچاق کالا و ارز از پرسنل نیروی انتظامی و قاچاقچیان در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طی امسال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی استان یک نفر شهید و 3 نفر مجروح شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در فرآیند انجام عملیات‌های مختلف در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال‌جاری 3 قاچاقچی کشته و 5 نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان از کسب رتبه نخست استان در بحث کشف و ضبط مشروبات الکلی خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 5 جلسه کارگروه اطلاعات و عملیات تشکیل که 34 مصوبه داشته است.

وی افزود: 32 مصوبه از این تعداد اجرا و دو مصوبه دیگر نیز در دست اجرا است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

آژنگ از برگزاری 24 دوره آموزشی برای کارکنان انتظامی استان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: 111 محموله قاچاق که در شهرهای، بوکان، مهاباد، سردشت، اربیل عراق و غیره بارگیری شده بودند در کردستان کشف شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار