دبیر ستاد انتخابات کشور:
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به شکایات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درباره نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کردستان هم گفت: این موضوع توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۱۹۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 14 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، علی پورعلی مطلق درباره آخرین وضعیت رسیدگی به شکایات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: براساس قانون موظفیم به شکایت رسیدگی کنیم.

وی گفت: قانون گذار تکلیف کرده است که هیئت اجرایی باید دو روز شکایت را دریافت و هفت روز به این شکایات رسیدگی کند که این رسیدگی انجام شد و نتایج آن پنج شنبه هفته گذشته در قالب صورتجلسه‌ای در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت و این نهاد باید نسبت به صحت انتخابات اظهارنظر کند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در 207 حوزه انتخابیه شکایت هایی داشته‌ایم و در برخی از حوزه‌های انتخابیه با نظر هیئت اجرایی و هیئت نظارت تعدادی از صندوق‌ها بازشماری شد.

وی درباره نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کردستان هم گفت: این موضوع توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت در حال رسیدگی است.

پورعلی مطلق افزود: با توجه اینکه مرحله دوم انتخابات را در پیش داریم، شورای نگهبان باید صحت انتخابات در مرحله اول را تایید کند که ما برای برگزاری مرحله دوم انتخابات روزهای 27 فروردین ماه و 10 اردیبهشت ماه 95 را به شورای نگهبان پیشنهاد کرده‌ایم.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار