فرمانده انتظامی کردستان:
فرمانده انتظامی کردستان با بیان این مطلب که فهم و درک مردم کردستان به حدی است که چهارشنبه آخر سال را مدیریت می‌کنند، گفت: هیچگونه نگرانی برای چهارشنبه سوری در کردستان نداریم چرا که رفتارهای مردمی نشان داده که آنها چگونه مراسم را برگزار کنند که حادثه‌ای اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۱۹۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 12 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در جریان انتخابات هفتم اسفندماه که نیروی انتظامی امنیت آن را بر عهده داشت، کمترین مشکلی در کردستان نداشتیم و به همین دلیل از مردم و رسانه‌ها قدردانی می‌کنم.

وی گفت: نیروی انتظامی در استان از روز سه‌شنبه هفته جاری با تشدید اقدامات انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی تلاش می‌کند تا ضمن تامین امنیت و آسایش مردم، چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه سپری کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان این مطلب که فهم و درک مردم کردستان به حدی است که چهارشنبه آخر سال را مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: هیچگونه نگرانی برای چهارشنبه سوری در کردستان نداریم چرا که رفتارهای مردمی نشان داده که آنها چگونه مراسم را برگزار کنند که حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

وی گفت: تا این لحظه هم اتفاق خاصی مبنی بر وقوع حوادث در بحث مواد محترقه در کردستان نداشته‌ایم.

خرم‌نیا افزود: نیروی انتظامی در سطح شهرها، محورهای مواصلاتی و مکان‌های تجمع مردمی، حضور خواهد یافت و در کنار مردم هستیم تا اگر معدود افرادی که رفتارهای هنجارشکنانه دارند و بخواهند آرامش و آسایش را از مردم سلب کنند، برخوردی قاطعانه و برابر قانون صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با افراد خطاکار در روزهای پایانی سال برخورد می‌کند و این افراد تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد.

فرمانده انتظامی کردستان به اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه نیروی انتظامی از روز سه‌شنبه هفته جاری در کردستان اشاره کرد و گفت: در این طرح ضمن استفاده از یگان‌های انتظامی، راه و شهرسازی و پایانه‌ها هم برای هم‌افزایی بیشتر نیروی انتظامی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل کوهستانی بودن مسیرهای مواصلاتی استان کردستان و نیز نامتناسب بودن جاده‌ها با تعاریف استاندارد، با هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ براساس قانون و بدون اغماض برخورد می‌شود تا اینکه حادثه‌ای برای مسافران اتفاق نیفتد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار