مدیر پایانه مرز رسمی باشماق مریوان گفت: ورود تانکرهای حامل سوخت کشور عراق از طریق مرز رسمی باشماق مریوان و همچنین تردد این تانکرها از 26 اسفند تا 6 فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۱۹۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 12 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، مسعود کریمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ورود تانکرهای حامل سوخت کشور عراق از طریق مرز رسمی باشماق مریوان و همچنین تردد این تانکرها از 26 اسفند تا 6 فروردین ممنوع است.

وی گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی در سفر به استان کردستان، تردد تانکرهای عراقی از تاریخ تعیین شده ممنوع است.

مدیر پایانه مرز رسمی باشماق مریوان خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون ایرانی نیز به استثنای تانکرهای مواد فاسد شدنی در راه‌های سنندج دیواندره، سقز بانه و سنندج سروآباد مریوان از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 روزهای 27،26، 28 و 29 اسفند 94 ممنوع است و همچنین این ممنوعیت در روزهای 12، 13و 14 فروردین سال 95نیز اعمال می‌شود.

وی گفت: مسافرانی که قصد رفتن به عراق و اقلیم کردستان را داشتند قبلاً تا 15 روز می توانستند اجازه اقامت گرفته و هزینه ای نیز برای عوارض ورودی پرداخت نمی‌کردند.

کریمی افزود: با اقدامات و رایزنی‌های به عمل آمده اکنون مسافران می‌توانند با پرداخت 25هزار دینار به مدت یک ماه در کشور عراق اقامت داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار