فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در کردستان برای رفع مشکلات نیاز به رویکرد جدید داریم گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که ناظر به معیشت مردم است باید دنبال شود و در حوزه فرهنگی نیز راهکارهایی میانبری متناسب با فرهنگ بومی منطقه ارائه شود.
کد خبر: ۱۹۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 07 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در دومین مجمع عالی بسیج استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: هرآنچه برای تحقق اهداف در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، سیاسی و غیره نیاز است در مصوبه مجمع کشوری بسیج آمده است.

وی گفت: مجمع بسیج باید با ارائه راهکارهای علمی بستر را برای رفع مشکلات فراهم کرده و مسیر اجرای کارهایی که تاکنون اجرا نشده و بر زمین مانده را فراهم کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیجیان باید مسیر رسیدن به اهداف را آسان کنند، خاطرنشان کرد: باید به صورت منطقی راهکارهایی را که مورد تایید کارشناسان و متخصصان هر حوزه‌ای است، ارائه داد.

وی گفت: معتقدم خیلی از نیازها و کارهایی که باید در کردستان انجام می‌گرفت به برکت نظام و تلاش و دلسوزی‌های مسئولان محقق شده، اما کارهای بر زمین مانده هنوز زیاد است.

سردار رجبی افزود: کسانی که اهل کردستان هستند، به خوبی می‌دانند چه اقدامات ارزشمندی انجام گرفته، اما مشکلاتی وجود دارد که باید در راستای رفع آن برنامه‌ریزی‌ اصولی از سوی متولیان امر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در کردستان برای رفع مشکلات نیاز به رویکرد جدید داریم خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ توانمندی، نقش‌آفرینی در هر زمینه و تشویق و ترغیب به هر زبان و ابزاری از سوی افراد اثرگذار نیاز امروز استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کردستان آماده خدمت‌گزاری خد‌متگزاران و خادمین خود است و باید از هر بستری برای دستیابی به این مهم بهره‌ گرفت.

وی افزود: مردم کردستان همواره با شور و شوق حماسه‌های بزرگی را در طول تاریخ انقلاب خلق کرده‌اند و با حضور دشمن شکن‌شان ثابت کرده‌اند همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند.

سردار رجبی بر تلاش در راستای توسعه عمران، آبادانی و ارتقای معیشت مردم در این استان تاکید کرد و گفت: اگر امروز به داشتن امنیت پایدار مردمی در استان افتخار می‌کنیم باید در راستای معیشت پایدار مردم نیز تلاش‌های جدی داشته باشیم.

وی افزود: کارهایی را که مسئولان دولت انجام نمی‌دهند، بسیج باید انجام دهد که نمونه آن را در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌‌زدایی شاهد هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که ناظر به معیشت مردم است باید دنبال شود و در حوزه فرهنگی نیز راهکارهایی میانبری متناسب با فرهنگ بومی منطقه ارائه شود.

وی با بیان اینکه نباید در سایه و تعریف کارهای انجام شده بمانیم، گفت: توانایی، تاثیرگذاری و منشا اثر بودن بسیج از آنچه انجام شده، بسیار بالاتر است.

سردار رجبی افزود: بسیج در هر میدانی حرف برای گفتن دارد و می‌تواند علمدار و پیشتاز در ارائه طریق برای دستیابی به اهداف و برنامه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: مطالب بسیار خوبی در این مجمع از سوی کارگروه‌های مختلف ارائه شد، که نباید در حد سخنرانی باقی بماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه متاسفانه در جذب سرمایه‌گذار در استان کردستان چندان مطلوب عمل نمی‌شود، گفت: هر سرمایه‌گذاری که به استان می‌آید می‌پرانند و اجازه نمی‌دهند مردم از این ظرفیت‌ها که نیاز اصلی برای توسعه استان است متنعم شوند.

وی ایجاد معیشت پایدار برای مردم با جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: نگرانی از مرز توجیه غیر منطقی از سوی آنان در جلوگیری از جذب این سرمایه‌گذارها است، که عموما غیرواقعی است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار