واقعاً؟!
شهردار سنندج از اصحاب رسانه استان خواست به عنوان منتقدانی منصف در کنار شهرداری باشند و کارها و فعالیت‌های ما را نقد کنند.
کد خبر: ۱۸۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 28 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، منوچهر فخری امروز در آیین معارفه خود به عنوان شهردار سنندج اظهار کرد: رای بنده برگرفته از رای تک تک مردم شهر سنندج است و آمده ام تا به مردم این شهر خدمت کنم.

وی گفت: تمامی توان و تجربه خود را در جهت خدمتگزاری به مردم بکار خواهم بست و در این راستا از توان پرسنل کارامد و توانمند شهرداری بهره خواهم برد.

شهردار سنندج استفاده از دانش نخبگان جامعه با هر تخصصی، ارتباط با مدیران اجرایی استان با حفظ احترام متقابل، خدمت بی منت بی مردم و همکاری با اعضای شورای شهر در راستای تعالی و توسعه شهر را از جمله محورهای کاری خود عنوان کرد.

وی گفت: به زودی در نشستی با اصحاب رسانه استان فهرستی از برنامه ها و فعالیت های خود در راستای رشد توسعه روز افزون سنندج را اعلام خواهم کرد.

فخری از اصحاب رسانه استان خواست به عنوان منتقدانی منصف در کنار شهرداری باشند و کارها و فعالیت‌های ما را نقد کنند.

وی اظهار کرد: نظام حاکم بر شهرداری، نظام درآمد هزینه ای است و مدیری در این نهاد موفق است که بتواند حداقل هزینه ها را پرداخت کند.

شهردار سنندج با اشاره به اعتبارات شهرداری سنندج گفت: سال گذشته میزان اعتبارات این شهرداری 214 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 85 میلیارد تومان یعنی کمتر از 32 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: هم اکنون شهرداری سنندج در مجموع 700 میلیارد ریال بدهکار است.

فخری همچنین با بیان اینکه نوع قرادادها منجر به نوعی تناقض در آمار پرسنل شهرداری‌ها شده گفت: بر اساس آخرین آماری که در اختیار بنده قرار گرفته است شهرداری سنندج 2 هزار و 107 نفر پرسنل دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار