رئیس شورای شهر سنندج گفت: احترام به تصمیم اکثریت ضامن دستیابی به شرایط بهتر برای شهر است و خط قرمز ما منافع مردم و بهبود وضعیت شهر است و تا زمانی که شهردار در راستای خدمت به مردم گام بردارد مورد حمایت شورای اسلامی شهر قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 28 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، غریب سجادی امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار سنندج اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و بحث های کارشناسی نقاط قوت و ضعف شهرداری بررسی شود.

وی گفت: جلب رضایت مردم باید یکی از اولویت های کاری باشد تا بتوان در اجرای برنامه ها و پروژه ها به صورت کامل موفق بود چرا که مشارکت مردمی در تحقق برنامه ها موثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: نباید در اجرای مدیریت شهری پیرو گذشته بود چرا که در گذشته ایراد و مشکلاتی وجود داشته و به همین دلیل شهرداری آنچنان که باید نتوانسته بود کارآمدی لازم را داشته باشد.

وی گفت: حوزه شهری باید روند رو به جلو داشته باشد و این امر یکی از نیازهای شهری است و مردم خواهان تحول و تاثیرگذاری مناسب شهرداری بر حوزه مدیریت شهری هستند.

سجادی افزود: احترام به تصمیم اکثریت ضامن دستیابی به شرایط بهتر برای شهر است و خط قرمز ما منافع مردم و بهبود وضعیت شهر است و تا زمانی که شهردار در راستای خدمت به مردم گام بردارد مورد حمایت شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بخش زیادی از مشکلات شهر ناشی از شیوه مدیریت فرسوده و ناکارآمد است و این روند باید به صورت مناسب تغییر پیدا کند و انتظار داریم که شهردار جدید سنندج در این مسیر گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: ساماندهی دست فروشان، ایجاد کمربند سبز و رفع مشکلات مسکن مهر باید از اولویت‌های کاری شهرداری باشد چرا که رضایت مردم در گرو حل مشکلات شهری است.

وی با بیان اینکه شورای شهر سنندج آمادگی دارد تا در یک فضای تعامل و همدلی برای خدمت بهتر به شهروندان تلاش کند، افزود: رسیدن به توسعه شهری مستلزم همکاری و مشارکت مدیران و مسئولان استانی است.

در این مراسم از خدمات لقمان حیدری سرپرست و کامیاب شادمان شهردار سابق سنندج تقدیر شد و منوچهر فخر به عنوان شهردار جدید سنندج معرفی شد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار