2 نامزد منتخب و یک نامزد راه یافته به مرحله دوم
منتخبان حوزه‌های بیجار، سقز و بانه و نیز نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه مریوان و سروآباد، اصلاح‌طلب بودن خود را تکذیب کرده و اعلام کردند که به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 27 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، منتخبان حوزه‌های بیجار، سقز و بانه و نیز مریوان و سروآباد، اصلاح‌طلب بودن خود را تکذیب کرده و اعلام کردند که به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

بر اساس خبر یکی از خبرگزاری‌های کشور، برای حمدالله کریمی منتخب حوزه بیجار و یاسوکند گرایش اصلاح طلبی ذکر شده است که وی در گفت‌وگو با کردپرس آن را تکذیب کرد و گفت: من به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردم.

کریمی افزود: بی شک اعلام حمایت احزاب اصلاح طلب و ائتلاف اصلاح طلبان از این جانب صحت دارد اما من به عنوان یک کاندیدای مستقل وارد حوزه انتخاب شده‌ام.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم این حوزه برای مجلس دهم هم این خبر را تکذیب کرد و گفت: من تاکنون به عنوان نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و در این دوره هم به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کردم.

در ادامه تکذیب این خبر امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد هم اظهار کرد: من نماینده مستقل مجلس شورای اسلامی بوده و در انتخابات مجلس دهم، هم به عنوان کاندیدای مستقل شرکت کردم.

وی که به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته است گفت: بی شک احزاب اصلاح طلب از من اعلام حمایت کردند و این مسئله دلیل بر گرایش سیاسی من نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار