معاون وزیر کشور:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه در استان‌ کردستان انتخابات در شرایط کاملاً امنی در حال انجام است و حتی در نقاط صفر مرزی با مشکل خاصی روبرو نیستیم گفت: به تمامی استان‌ها ابلاغ شد که هیچ‌کس و هیچ گروهی حق ندارد زودتر از مراجع رسمی و قانونی اعلام پیروزی کند و اگر کاندیدایی رعایت نکند هرگونه عواقب متوجه او خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 26 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد ضدامنیتی در طول برگزاری انتخابات نداشته‌ایم، اظهار کرد: وضعیت انتخابات در سراسر کشور به ویژه استان‌های مرزی از امنیت و آرامش خوبی برخوردار بوده و هیچ موردی در سطح کشور تاکنون نداشته‌ایم.

وی با بیان این اینکه در استان‌های درگیری به خصوص سیستان و بلوچستان وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم، تصریح کرد: در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی انتخابات در شرایط کاملا امنی در حال انجام است و حتی در نقاط صفر مرزی با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: به تمامی استان‌ها ابلاغ شد که هیچ‌کس و هیچ گروهی حق ندارد زودتر از مراجع رسمی و قانونی اعلام پیروزی کند و اگر کاندیدایی رعایت نکند هرگونه عواقب متوجه او خواهد بود.

وی گفت: مواردی را در فضای مجازی داشتیم که کاندیداها تا ساعات باقی‌مانده به اتمام رای اعلام پیروزی کرده بودند که این افراد احضار شدند و تذکرات لازم را دادیم، البته آنها در توضیحات خود گفتند که منظورمان این بوده که ما وضعیت اجتماعی را دیدیم و استنباط کردیم که استقبال نسبت به ما زیاد بوده است، قطعا کاندیداها و کسانی که در صحنه رقابت هستند باید همه موارد را رعایت کنند و به هیچ وجه اعلام نکنند که ما پیروز انتخابات هستیم.

ذوالفقاری افزود: ما مواردی داشتیم که برخی امروز اعلام کرده بودند که از رای خودتان عکس بگیرید و در فضای مجازی قرار دهید که ما تذکرات لازم را به این افراد داده‌ایم و این مسئله نیز برطرف شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار