درگیری لفظی اصلاح‌طلبان کردستان و «معین» مات و مبهوت
نشست پرسش و پاسخ مصطفی معین با دانشجویان دانشگاه کردستان به درگیری لفظی یکی از اعضای اصلاح‌طلبان کردستان با سخنگوی شورای هماهنگی این حزب در استان، تبدیل شد.
کد خبر: ۱۸۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 22 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کردستان عصر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات با دانشجویان دانشگاه کردستان که در تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد، در واکنش به اعتراضات تعدادی از دانشجویان به لیست اعضای این حزب، اظهار کرد: اگر شما می‌گویید افراد معرفی‌شده در لیست اصلاح‌طلبان کردستان، اصلاح‌طلب فرتوت هستند من هم اعلام می‌کنم که یک اصلاح‌طلب فرتوت هستم.

وی گفت: من از سال 76 با کسانی همچون فیروزی، نصرالهی‌زاده، دره‌وزمی، و اسدبیگی که آنها را اصلاح‌طلب‌نما معرفی می‌کنید بوده‌ام و افتخار می‌کنم که جوانان ما با صراحت صحبت می‌کنند اما همه می‌دانند که ما از اول اصلاح‌طلب بوده‌ایم و خواهیم بود.

حسین عباس‌آبادی عنوان کرد: من حاضرم به عنوان اولین نفر این میدان را به نفع شما جوانان ترک کنم.

وی در خصوص تصمیمات شورای هماهنگی اصلاحات کردستان، گفت: کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان کردستان، در جلسه روز جمعه گذشته معرفی شدند که از 45 نفر عضو، 41 نفر حضور داشتند و این تصمیم متشکل از نمایندگان شوراهای هماهنگی شهرستان‌ها و دبیران احزاب استان بود.

سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کردستان با تأکید برا اینکه نباید به شعور جمعی خود توهین کنیم، گفت: شهرستان‌ها کسانی را معرفی کرده‌اند که از بخشداران معزولی خاتمی و فرمانداران معزولی روحانی هستند.

عباس آبادی افزود: معتقد نیستم که اشتباه صورت نگرفته است اما باید در هر حال از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و مردم را به خود جذب کنیم.

وی افزود: ما متهم می‌شویم که با انقلاب میانه نداریم اما ما برای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حداکثر احترام را قائل هستیم.

عباس‌آبادی عنوان کرد: باید قدرت جاذبه داشته باشیم و با عقلانیت با تندروی و افراطی‌گری مقابله کنیم و همه با هم و به یاری همدیگر انتخابات را به سلامت به سرانجام برسانیم.

شریفه جعفری یکی از اصلاح‌طلبان استان کردستان در واکنش به سخنان عباس‌آبادی، اظهار داشت: من 25 سال است که سرباز اصلاح‌طلبان هستم اما تا به حال نه شما را دیده‌ام و نه می‌شناسم و شما بی‌خود برای ما تصمیم‌گیری می‌کنید.

وی افزود: ما اصلاح‌طلب غیربومی نمی‌خواهیم، ما به عنوان یک سنندجی یک اصلاح‌طلب سنندجی می‌خواهیم و شما حق تصمیم‌گیری برای ما را ندارید.

مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات هم که مهمان ویژه این نشست بود با دیدن چنین صحنه‌ای مات و مبهوت سرش را پایین انداخته بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان نیز در ابتدای این جلسه گفت: باید با چشم باز پای صندوق‌های رأی برویم و افراد مورد پسند رهبران فکری و ملی خود را انتخاب کنیم.

پویا محمدخانی افزود: در اردوگاه اصلاح‌طلبان چند دستگی به وجود آمده است که خواهشمندم مسئولان حزبی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار