معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خبر داد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه خبر داد و گفت: ادارات گمرک و حمل و نقل پایانه ها به شرکت های وابسته خود اطلاع رسانی کنند تا مشکلی در این بخش به وجود نیاید.
کد خبر: ۱۸۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 21 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر در جلسه مشترک ستاد انتخابات و مدیریت بحران اظهار کرد: بعضی از دستگاه های اجرایی و سازمان‌های خدمات رسان دارای امکانات مناسبی هستند که طبق قانون باید آن امکانات در اختیار ستاد برگزاری انتخابات و فرمانداران قرار گیرد.

وی خواستار آمادگی کامل راه و شهرسازی برای بازگشایی راه های دسترسی به شهرها و روستاهای استان در صورت بارش باران و برف و مسدود شدن راهها شد و گفت: هرچند بنا بر پیش بینی های سازمان هواشناسی در روز برگزاری انتخابات نباید مشکل خاصی وجود داشته باشد اما باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: هواشناسی استان کردستان روز چهارشنبه و تا قبل از برگزاری انتخابات بررسی های مجددی درباره وضعیت آب و هوای استان انجام دهد تا در صورت تغییر در تصمیمات بازنگری شود.

وی از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه خبر داد و گفت: ادارات گمرک و حمل و نقل پایانه ها به شرکت های وابسته خود اطلاع رسانی کنند تا مشکلی در این بخش به وجود نیاید.

آشناگر به پوشش زنده برگزاری انتخابات توسط صدا و سیما در شهرستان های مریوان، بانه وسقز نیز اشاره کرد و افزود: لازم است مخابرات استان در جهت تامین فیبرنوری مراکز مشخص شده در این شهرستان ها اقدام کند.

وی همچنین به استقرار پلیس در راه‌ها و مسیرهای اصلی استان در جهت روان سازی ترافیک تاکید کرد و گفت: شهرداری های شهرها نیز آمادگی لازم را برای پاکسازی شهرها و مراکز اخذ رای در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان دستگاه های خدمات رسان را به ایجاد پست‌های کشیک برای رفع مشکلات احتمالی و پرهیز از انجام هرگونه حفاری فراخواند و افزود: در ایام برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هرگونه کوتاهی از جانب دستگاه‌ها و سازمان‌ها پذیرفتنی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار