«واقعیت این است که در بحث ریزگردها قرار نیست کار ویژه‌ای انجام دهیم»
وزیر بهداشت با بیان این مطلب که واقعیت این است که در بحث ریزگردها قرار نیست کار ویژه‌ای انجام دهیم گفت: در بحث ریزگردها باید با مردم صادق باشیم و به طور دقیق مسائل را برای مردم بازگو کنیم.
کد خبر: ۱۸۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 20 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که واقعیت این است که در بحث ریزگردها قرار نیست کار ویژه‌ای انجام دهیم اظهار کرد: در بحث ریزگردها باید با مردم صادق باشیم و به طور دقیق مسائل را برای مردم بازگو کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایطی که خارج از مرزهای ما وجود دارد، کار خاصی نمی‌توانیم از پیش ببریم، باید تدبیر کرد تا اوضاع بدتر نشود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: درباره آنچه مربوط به داخل کشور است باید همه چیز را به طور صریح بگوییم و به دنبال چاره‌جویی باشیم به طور مثال برای هور مشکلی پیش آمد که با جاری کردن آب در بخشی از آن، مشکل رفع شد.

وی گفت: در بخش ریزگردها باید جلوی آنچه سبب افزایش ریزگردها می‌شود مانند دستکاری خاک گرفته شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: به نظر من نباید وعده بیجا به مردم بدهیم، هر وزارتخانه‌ای باید مطابق با وظایف خود اقدامات مربوط را به انجام برساند و ما باید کنترل کنیم که آنها کارشان را به شکل مناسب و مطلوب انجام بدهند.

وی تصریح کرد: باید آمادگی برای موارد حاد که پیش می‌آید بویژه موارد تنفسی داشته باشیم، به طور مثال متخصص و فوق‌تخصص ریه تربیت کنیم و تجهیزات و تخت‌های بیمارستانی را افزایش دهیم.

منبع: وطن امروز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار