با حضور معاون استاندار کردستان بررسی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان ضمن بررسی تخلف هیئت مدیره 6 تعاونی مرزنشین خواهان تسریع در رسیدگی به تخلفات و عزل آنها و همچنین اجرای قانون در خصوص ممانعت از حضور مجدد این افراد در هیئت رئیسه شد.
کد خبر: ۱۸۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 18 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار کردستان، حسین فیروزی در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان ضمن بررسی تخلف هیئت مدیره 6 تعاونی مرزنشین خواهان تسریع در رسیدگی به تخلفات و عزل آنها و همچنین اجرای قانون در خصوص ممانعت از حضور مجدد این افراد در هیئت رئیسه شد.

وی عملکرد کارگروه ساماندهی مبادلات مرزی و دستگاه‌های نظارتی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه هیچ یک از اعضای این کارگروه در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان هدف از تشکیل تعاونی‌های مرزنشینان را خدمت به مرزنشینان و کمک به ارتقاء درآمد آنها عنوان و خطر نشان کرد: اعضای تعاونی‌های مرزنشینان باید از حضور در تعاونی نفع ببرند و از معیشتی قابل قبول برخوردار باشند تا علاقمند به ماندگاری در این مناطق باشند.

وی درباره واگذاری سوخت مایع به مرزنشینان به منظور صادرات، گفت: با توجه به اینکه لیتراژ نفت تحویل شده به مرزنشینان مشخص است، می‌توانیم با تقویت نظارت‌ها، اجرای این کار را به تعاونی‌های مرزنشین واگذار کنیم و به همین منظور لازم است هر کدام از شهرستان‌های مرزی، تعاونی‌های صاحب صلاحیت را معرفی کنند.

فیروزی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که سود حاصل از صدور سوخت توسط مرزنشینان، سریع‌تر به دست آنها برسد که در این راستا تلاش خواهیم کرد تقسیم سوخت هم عادلانه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار