رئیس ستاد انتخابات کردستان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تاکنون 10 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 18 February 2016

به گزارش تابناک کردستان علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تاکنون 10 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران 5 نامزد، در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مریوان و سروآباد 3 نامزد و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قروه و دهگلان هم 2 نامزد از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انصراف داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: پیش از این شورای نگهبان صلاحیت 100 داوطلب حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان کردستان تایید کرده بود.

وی گفت: همچنین شورای نگهبان امروز صلاحیت یک نامزد دیگر به نام فاروق کریمی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های مریوان و سروآباد را تایید کرده است.

آشناگر افزود: همچنین با درخواست انتقالی یک نامزد از حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران به حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیجار و یاسوکند موافقت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار