صفارهرندی در سنندج:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب حتی کسانی که نظام را قبول ندارند باید در این انتخابات شرکت کنند چرا که آرا مردم دارای پیام برای دشمنان و تضمین کننده امنیت کشور است.
کد خبر: ۱۸۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 14 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدحسین صفارهرندی امروز در گردهمایی مدرسین و طلاب استان کردستان اظهار کرد: رقابت و وجود سلیقه‌های گوناگون در مدیریت کشور یک اصل پذیرفته شده در نظام اسلامی است.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری اسلامی بر اساس سلیقه و برگرفته از آراء مردم اداره شده و اگر قرار باشد برای این نظام جایگزینی تعیین شود باید از درون نظام و با آرای مردم نه از بیرون نظام و بدون رای مردم باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب حتی کسانی که نظام را قبول ندارند باید در این انتخابات شرکت کنند چرا که آرا مردم دارای پیام برای دشمنان و تضمین کننده امنیت کشور است.

وی با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و وقایع پس از آن گفت: آنان که در فتنه دخیل بودند دیگر صلاحیت حضور در این عرصه را ندارند و باید افرادی پایبند به نظام و اعتقادات مردم در این عرصه حضور داشته باشند تا مردم به آن چیزی که نیاز دارند برسند.

صفارهرندی افزود: مسئولیت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از دوره‌های گذشته است تا کسانی را انتخاب کنند که به مشروعیت قوانین اسلامی اعتقاد داشته و منافع مردم را بر منافع دشمنان ترجیح دهد.

وی گفت: در آستانه انتخابات رای دادن مردم و رجوع به آراء مردمی در جمهوری اسلامی برای نظامی که بر پایه دین و مردم سالاری بنا نهاده شده است، پشتوانه و امنیت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: با آرای خودمان می‌توانیم ماندگاری و یکپارچگی را در کشور ایجاد کنیم و دشمنان نیز توان انجام هیچ کاری را در مقابل این مردم وفادار به نظام، نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: باید همگی این را به خوبی درک کنند که آراء مردمی مقبولیت نظام را در جامعه تامین و به نظام جمهوری اسلامی مشروعیت می‌بخشد و همین امر تاکنون رمز ماندگاری و استمرار نظام بوده است.

صفارهرندی با اشاره به این مطلب که آیا انتخابات پیش ‌رو زمینه ‌ساز فتنه است، گفت: هیچ چیز غیر ممکن نیست و باید منتظر باشید چرا که فتنه از دل‌‌های بیمار توسط شیطان برمی‌خیزد و بسیاری دلشان کانون تردد شیطان شده است.

وی افزود: حماسه ۹ دی باعث از بین رفتن فتنه سال ۸۸ شد و جریان فتنه که پی به اشتباه محاسباتی خود برده این بار می‌‌خواهد به شکلی وارد صحنه شود که حتی اگر تمامی نامزدهای آنها هم رد صلاحیت شدند اقدام به شورش نکند و مردم باید با تکیه بر حماسه ۹ دی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کسانی باید وارد مجلس شوند که اعتقاد به مشروعیت قوانین اسلام برای اداره جامعه را داشته باشند و منافع مردم برای آنها مهمتر و تعهد به مردم و محرومان در میان آنها بیشتر از احساس تعهد به قدرت‌ های بزرگ باشد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار