نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه توجه به استان کردستان و میزان حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و هزینه‌های هنگفتی برای ممانعت از حضور مردم در انتخابات انجام شده است گفت: مردم سعی کنند کسانی را انتخاب کنند که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنند و با بصیرت و اهل آگاهی و فهم و دانش باشند.
کد خبر: ۱۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 13 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست ماهیانه ائمه جمعه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب(س) شخصیت مبارزه و ویژه‌ای است که به عقیله بنی هاشم یعنی صاحب عقل، خرد و تدبیر معروف است.

وی گفت: حضور همه علما و ائمه جمعه و جماعت در چنین نشست‌هایی مایه برکت و موجب تقویت وحدت بیشتر است و در این جلسات باید درباره موضوعات و مسائل مختلف بحث و بررسی ویژه به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه نماز جمعه یک جایگاه عبادی و سیاسی ویژه است و ائمه جمعه در حکم پدر دلسوزانه به مردم خدمت می‌کنند.

وی گفت: هر چقدر جایگاه نماز جمعه در بین مردم مستحکم‌تر باشد به همان میزان توطئه‌های دشمنان بیشتر خنثی می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم دستورات را به صراحت بیان کرده و ویژگی‌های دشمنان را برشمرده و تاکید کرده که دشمنان همیشه به دنبال ایجاد مشکل و دردسر برای مسلمانان هستند.

وی خاطر نشان کرد: بصیرت و داشتن آمادگی همیشگی مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: غرب و دشمنان مسلمان همواره در حال تلاش برای یافتن نقاط ضعف مسلمانان برای استفاده و ضربه زدن به آنها هستند و غفلت ما سبب استفاده و ضربه زدن آنها می‌شود.

وی افزود: تلاش‌های فراوانی از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها می‌شود که مسلمانان و خصوصاً مردم ایران در رویارویی با مسائل مختلف بصیرت و هوشیاری را کنار بگذارند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به نقشه‌های متعدد دشمنان برای تسلط بر کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: استعمار زمانی که بخواهد در کشوری نفوذ کند ابتدا آرام آرام و به صورت انفرادی اقدام می‌کند و بعد از مهیا کردن زمینه لازم به صورت ناگهانی حمله‌ور می‌شود که در آن زمان کشور مستعمره نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

وی افزود: بسیاری از کشورهایی که هم اکنون در مشکل، گرفتاری، جنگ و خونریزی دست و پا می‌زنند به دلیل غفلت و بی توجهی دچار چنین مشکلاتی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 انقلابی بی‌نظیر بود و موجب شگفتی همه جهانیان شد زیرا همه معادلات جهانی را برهم زد.

وی به اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها برای حذف و یا محدود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با گذشت بیش از 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران و تلاش همه جانبه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام، ملت ایران همچنان با اراده و مصمم در همه صحنه‌ها حضور دارند و حماسه 22 بهمن تبلور این اراده تزلزل ناپذیر ملت ایران بود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به استفاده های ابزاری آمریکا و صهیونیست‌ها از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود: سازمان ملل اعتبار خود را از دست داده زیرا همه دنیا می دانند این سازمان و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابزار و بازیچه دست آمریکا و صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف خود و محروم ساختن بسیاری از کشورها از حق خود است.

وی خاطر تصریح کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به یک ابزار برای جاسوسی از تاسیسات کشورها تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: غرب و دشمنان قسم خورده ایران همگی به این نتیجه رسیده‌اند که تهدید و تحریم برای از پای درآوردن ملت ایران فایده ندارد زیرا ملت ایران در تحریم‌ها به قدرت و پیشرفت دست پیدا کرد و در اثر این تحریم‌ها بود که ملت ایران به عزم و اراده خود اتکا کرد.

وی تهاجم همه جانبه دشمنان علیه ایران اشاره کرد و افزود: در جنگ سایبری که یک جنگ واقعی بود آمریکا و صهیونیست‌ها از ایران شکست خوردند و شکست خود را رسما اعلام کردند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: یکی از اهداف غربی‌ها برای ضربه به ایران فلج کردن کشور از داخل بود که این پروژه نیز از همان ابتدا شکست خورد و هر جا که دشمنان علیه ملت ایران اقداماتی انجام داده است حیثیت خود را بر باد داده است.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: تمامی مسائلی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان می کند و بر روی آن موارد تاکید می‌کند همه مسائل حساسی هستند که دشمنان در حال برنامه ریزی برای لطمه زدن به کشور از روزنه‌های موجود در آن مسائل هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا توسط نیروهای ایرانی اشاره کرد و افزود: دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا توسط نیروهای ایرانی قدرت پوشالی آمریکا را شکست و نشان داد قدرت آنها یک قدرت تو خالی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی است که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ارائه شد که بعضی از مسئولین کشورهای دیگر این نسخه را خوب درک کرده و آنرا در کشور خود عملیاتی کردند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به حوادث سال 88 و فتنه آن اشاره کرد و گفت: هر زمان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئله یا مشکلی را مطرح می‌کند راهکار عملیاتی مقابله با آن مشکل را نیز بیان می‌کنند و در سال 88 بصیرت را به عنوان تنها راهکار مبارزه با فتنه 88 دانستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در تور توطئه دشمنان می‌مانند و برای خارج شدن از آن تلاشی انجام نمی‌دهند همه چیز خود را از دست می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به جریان نفوذ دشمنان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: بحث نفوذ بحث پیچیده‌ای است که ایجاد اختلاف مهمترین روش برای هموار کردن نفوذ دشمن در کشور است.

وی افزود: ایجاد درگیری، خشونت، ناامنی و تمرکز بر روی خواص و نخبگان فکری و فرهنگی از روش‌های دشمنان برای نفوذ و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: تغییر باورها و تلاش برای از بین بردن اعتقادات و حذف ارزش‌ها از جامعه از اثرات نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی است.

وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اهمیت انتخابات برای همه روشن است و این اهمیت اصل انتخابات را نیز دربر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات بسیار مهم است زیرا تمام دنیا به صورت مستقیم انتخابات ایران را دنبال می‌کنند.

وی به اقدامات دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان تلاش و هزینه‌های فراوانی برای کمرنگ کردن حضور مردم در 7 اسفند انجام دادند و کسانی که در انتخابات حضور نداشته باشند به دشمن کمک می‌کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: توجه به استان کردستان و میزان حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و هزینه‌های هنگفتی برای ممانعت از حضور مردم در انتخابات انجام شده است.

وی گفت: حضور و آمدن مردم در صحنه انتخابات باعث حل بسیاری از مشکلات است و عدم حضور نیز مشکلات و موانع را افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به اهمیت دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: هم انتخابات مجلس و هم انتخابات خبرگان هر دو بسیار مهم هستند و یک رای مردم مستقیماً در سرنوشت استان و کشور موثر است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: تمامی توجه کشورهای غربی به انتخابات معطوف است زیرا این انتخابات نوع رابطه بعدی غربی‌ها با ایران را مشخص می‌کند و نوع موضع‌گیری آنها ارتباط مستقیم با حضور حداکثری مردم دارد.

وی گفت: مردم سعی کنند کسانی را انتخاب کنند که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنند و با بصیرت و اهل آگاهی و فهم و دانش باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به اهمیت و جایگاه مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی پشتوانه مهمی در بحث مذاکرات برای تیم هسته‌ای کشور بود.

وی افزود: استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها ممنوع است و کاندیداها باید از راه‌های عرف و قانونی برای اعلام برنامه‌های مدنظر خود اقدام کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: حماسه 7 اسفند امتداد حماسه 22 بهمن که همه دنیا را مات و مبهوت کرد جهانیان را شگفت زده خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار