امام جمعه سنندج مطرح کرد
امام جمعه سنندج گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار می‌بندند اما حضور ملت ایران در این عرصه سرنوشت‌ساز سبب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 12 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردم فهیم، انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر و قابل تقدیر بود.

وی گفت: 12 بهمن سالروز بازگشت امام راحل بعد از تبعید 15 ساله به میهن اسلامی ایران و 22 بهمن نیز سالروز پیروز انقلاب اسلامی است که هر ساله با شکوه خاص این روزها گرامی داشته می‌شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم در راهپیمایی دیروز 22 بهمن، تصریح کرد: دیروز در واقع جشن عزت و غرور ملت ایران و یاس و ناامیدی دشمنان بود.

وی گفت:، ملت ایران جشن 37مین سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور پررنگ و چشمگیر در راهپیمایی دیروز برگزار و بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که پایبند عهد و پیمان خود با نظام و رهبری هستند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی دیروز دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به جهانیان نشان دادند، افزود: این مشارکت حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن اقتدار نظام و یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال داشت.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌های پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم باید با بصیرت و آگاهی ضمن حضور و مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

امام جمعه سنندج افزود: خروش مردم در راهپیمایی دیروز در سراسر کشور اقتدار و قدرت نهایی ملت و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب با مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن در واقع به دشمنان و دوستان نظام نشان دادند که شکرگزار استمرار و بقای نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری در ایران هستند.

ماموستا خدایی گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار می‌بندند اما حضور ملت ایران در این عرصه سرنوشت‌ساز سبب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنان خواهد شد.

وی افزود: هفتم اسفندماه امسال نیز میدان آزمایش دیگری است که مردم ایران به ویژه کردستانی‌های همیشه در عرصه، با مشارکت بالای خود در انتخابات برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

امام جمعه سنندج از امانت و امانت‌داری به عنوان یکی از تاکیدات مهم دین اسلام نام برد و با اشاره به آیاتی از قرآن مجیدی در مورد اهمیت امانت‌داری، گفت: هرآنچه خداوند در دنیای فانی در اختیار انسان قرار داده امانتی الهی است که باید در حفظ آن تلاش کند.

وی گفت: اعضای بدن انسان از امانات الهی هستند که باید با توجه به دستورات الهی در مورد نحوه استفاده از آنها امانت‌داران واقعی باشیم.

ماموستا خدایی با بیان اینکه انسان‌های امانت‌دار طبق آنچه خداوند در قرآن فرموده است، وارثان اصلی بهشت برین هستند، خاطر نشان کرد: دین اسلام امانت بزرگی است که خداوند در اختیار مسلمانان قرار داده که باید با ترویج و گسترش آن، از این امانت پاسداری کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار