پویایی کارگران پویایی کشور است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان، برای مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج  تخصیص داده شد که در صورت رفع مشکل ورودی این مجموعه، بزودی شاهد افتتاح استخر آن خواهیم بود
کد خبر: ۱۱۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 02 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، فرزاد پیشکاری روز جمعه با حضور در دفتر فرماندار سنندج، مشکلات ورودی مجموعه ورزشی کارگران بهاران سنندج را بیان، و خواستار رفع آن شد.

وی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه کار و تولید را از مهمترین وظایف اداره کل کار استان در حوزه فرهنگی اجتماعی خواند و بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره برداری و افتتاح استراحتگاه و استخر مجموعه ورزشی کارگری بهاران سنندج تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون دولت مردمی سیزدهم برای کارگران کردستانی فراهم شود.

به گفته پیشکاری، مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چند منظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در حال خدمت رسانی به مردم سنندج است که با توجه به تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران، استخر و هتل این مجموعه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در این نشست بر رفع مشکل ورودی این مجموعه تاکید کرد و خواستار همکاری بیش از پیش شهرداری سنندج با اداره کل کار استان شد.
در پایان این نشست لوح تقدیر مدیر کل کار کردستان به پاس خدمات شبانه روزی امید آفرینی و جهاد تبیین، به فرماندار سنندج اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار