ابراز دغدغه‌ اشتغال و مسکن جوانان کردستانی
امام جمعه سنندج خواستار توجه مسئولان به اشتغال و مسکن جوانان شد
کد خبر: ۱۱۰۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 20 May 2023

 

امام جمعه سنندج : مسئولان به فکر اشتغال و مسکن جوانان باشند، چراکه توسعه، آبادانی و آینده کشور، وابسته به نیروی جوان فعال و دارای شغل است
.
به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سنندج جوانان را محور توسعه کشور دانست و اظهار کرد : جوانان چشم انتظار شغل و مسکن هستند و اگر مسئولان در این راستا همت نکنند با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه کشور به سمت پیری جمعیت پیش می رود، ادامه داد: توسعه و آبادانی کشور منوط به ایجاد شغل و ازدواج برای جوانان است، چراکه با جمعیت پیر نمی‌توان در راه توسعه گام برداشت.

امام جمعه سنندج از مسئولان خواست وارد عمل شده و برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند و افزود: ایران و استان کردستان غنی و دارای طرفیت‌های خدادادی فراوانی است و باید از این استعدادها به خوبی استفاده کرد.
ماموستا رستمی با بیان اینکه کردستان، استانی محروم نیست، اضافه کرد: اگر از ظرفیت‌های خدادادی از جمله مرز و معادنی چون طلا به درستی استفاده شود، بسیاری از مشکلات استان برطرف می‌شود.

وی از بالا بودن قیمت اجناس به ویژه لوازم خانگی و کالاهای اساسی انتقاد کرد و خواستار تلاش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط، برای کنترل قیمت کالاها شد.

خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به استاندارد نبودن جاده سنندج- مریوان محدوده سه راهی تودار تا جاده جدید، اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط به ویژه راهداری برای اصلاح این محور وارد عمل شود تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

ضرورت استفاده بهینه از انرژی، گاز، برق و آب توسط مردم و تاکید بر اجرای عدالت در جامعه، از دیگر مطالبی بود که ماموستا رستمی به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار