کد خبر: ۱۱۰۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با مهندس فرزاد مرادی رییس حزب همت استان کردستان، روسا و اعضای شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران دیدار و گفت و گو کرد .

در ابتدای این جلسه فرزاد مرادی با اشاره به جایگاه مجلس و نمایندگان کوردستان بعنوان دیپلمات های ملی، از تلاش ها و پیگیری های نمایندگان استان به ویژه دکتر محسن فتحی بعنوان نماینده جوان و موفق در خانه ملت و از اعضای کلیدی کمیسیون بهداشت و درمان در راستای جذب اعتبارات و رفع کمبود ها در عرصه بهداشت و درمان شهروندان کردستانی تقدیر کرد .

محسن فتحی نیز با اشاره به جایگاه احزاب و قدرت مطالبه‌گری و نقش مشورتی آنان از تلاش ها و مطالبه گری های حزب همت در استان کردستان و ایجاد پل ارتباطی مناسب میان مردم و مسئولین قدردانی کرد .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ارائه عملکرد و نقش نمایندگان از تلاش های صورت گرفته در جهت تبدیل کردستان به یکی از قطب های سمت باتوجه به هم مرز بودن با کردستان عراق نیز اشاره کرد .

در این نشست روسای شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران و نمایندگان بانوان به بیان نقطه نظرات و مطالبات شهرستانی و دغدغه های مردم کردستان پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار