تقدیر وزیر کشور از استاندار کردستان در نشست مشترک استانداران
آئین تجلیل از مجریان و حامیان دوره نخست طرح توانمندسازی حلقه های میانی دانشجویان فعال فرهنگی اجتماعی سراسر کشور  با تقدیر از اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان همراە بود.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 16 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها وجمعی دیگر از روسای ادارات و نهادها و شماری از استانداران سراسر کشور  از اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان تجلیل به عمل آمد .

به گفته متولیان این طرح سال تحصیلی ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ در حالی آغاز شد که فاصله بین نسلی میان دانشجویان به وجود آمده بود و برخی رسوم و  برنامه های فرهنگی و تربیتی و ساختارهای فرهنگی به شدت دچار آسیب شده بودند.

در دور اول طرح مذکور با کمک روسای دانشگاه ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان و استانداران سراسر کشور، حدود ۵۰ رویداد بین یک تا دوهفته ای در سطح کشور برگزار شد که یکی از آن استان‌های برتر کردستان بود که به دلیل فعالیت گسترده در این طرح از زارعی کوشا، استاندار کردستان تجلیل به عمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار