کد خبر: ۱۱۰۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 16 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به همراه علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت.
استاندار کردستان با بازدید از غرفه های مختلف، با ناشران، نویسندگان و غرفه های کردستانی حضور یافته در این نمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد و به حمایت های مجموعه استانی از اهالی فرهنگ و کتاب تاکید کرد
زارعی کوشا در حاشیه حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بزرگ در مصاحبه تلویزیونی شبکه شما درنیز به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت.
شرکت در گفت و گو های ویژه نیز از دیگر
برنامه های اسماعیل زارعی کوشا در این
نمایشگاه بود.
زارعی کوشا با شرکت در برنامه رادیویی « نمایشگاه کتاب را بشنوید » و آینده خواندنی است شعار منتخب آینده خواندنی است را به تحلیل و گفت و گو با مجریان این برنامه پرداخت .
استاندار کردستان همچنین از غرفه های خبرگزاری ها و رسانه های کشور از جمله غرفه خبرگزاری فارس بازدید بعمل آورد
دیدار و گفت و گوی صمیمانه اسماعیل زارعی کوشا با شهروندان کردستانی حاضر در نمایشگاه کتاب تهران از حاشیه های جلب توجه کننده این بازدید بود .
همچنین در جریان بازدید زارعی کوشا از نمایشگاه کتاب، استاندار کردستان با تعدادی از مسئولین کشوری و استان های دیگر نیز دیدار کرد.
سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار  «آینده خواندنی است» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۱۰۰ ناشر خارجی در مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) در حال برگزاری می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار