کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است/ انسداد مرزها را با قوت دنبال می‌کنیم
کد خبر: ۱۱۰۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶ 16 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در کردستان، سردار "‌احمدرضا رادان" عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کردستان با بیان اینکه امروز برای عرض ادب و ادای احترام به خانواده‌های شهدا و مردمان این دیار در این استان حضور یافتم، به اتفاقات سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان در جریان اغتشاشات این بود که نشان دهند کشور و کردستان ناامن است، در حالی‌که تمام ابزارها و تحرکات آنان در حدی نبود که به این اهداف شوم خود برسند.
 
وی با بیان اینکه با بصیرت و همراهی مردم، تمام اغتشاشات و توطئه‌های دشمنان خنثی شد، گفت: مردم با "نه" گفتن به اغتشاشگران صفشان را از آنان جدا کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه کسانی که از کردستان و سایر استان‌ها در جریان اغتشاشات، غافل شدند از فرزندانمان هستند و ما دوستشان داریم، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است.
وی در ادامه از انسداد مرزهای کشور خبر داد و افزود: انسداد مرزها در حال انجام است و امسال یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بوده که در مجاورت مرزهای شرق، شمال شرق، جنوب شرق و کردستان به اندازه وسعمان اجرا و دنبال خواهیم کرد و از تجهیزات اپتیکی و نوین نیز استفاده خواهد شد.
وی اظهار کرد: هزینه‌کردن در مرزهای کشورمان هزینه نیست، بلکه درآمد است چرا که دیگر قاچاقی وارد و خارج نخواهد شد و همچنین امنیت نیز تقویت می شود.
سردار رادان با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان به رشد تولید و مهار تورم کمک می کند و تولید کنندگان هم در امنیت کامل، محصول شان را تولید می کنند، تأکید کرد: در واقع سال 1402 پلیس با برنامه ریزهای مدون سال سختی را  برای قاچاقچیان رقم خواهد زد.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم و آیت‌الله "رئیسی" نیز به این امر واقف و برای این کار وقت می گذارند و امیدواریم امسال جهش قابل توجهی داشته باشیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار