در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌ های سنندج بپردازیم و هتل های سنندج را بهتر بشناسیم.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 17 January 2023

کدام هتل های سنندج برای اقامت مناسب هستند؟

سنندج به عنوان دومین شهر وسیع کردنشین و نیز بیست و سومین شهر بزرگ ایران، مرکز استان کردستان در غرب ایران می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌ های سنندج بپردازیم و هتل های سنندج را بهتر بشناسیم. سنندج از نظر موقعیت جغرافیایی و فعالیت‌های شهرسازی در عصر صفوی و قاجار، دارای بافت شهری سنتی بی‌نظیری است. در این شهر بناهای مسکونی و عام‌المنفعه گوناگونی نظیر حمام، مساجد و بازار از زمان گذشته باقی مانده‌است.

سنندج از محدوده بافت تاریخی فرهنگی با وسعتی معادل ۱۱۲ هکتار برخورداراست. این شهر از جمله قطب‌های گردشگری سالم در کشورمان شناخته می‌شود. شهرستان سنندج؛ جزو منطقه‌ي كردنشين ايران و همین‌طور ‌شهر مهم‌ استان كردستان به حساب مي‌آيد.

شغل مردمان اين ناحيه كشاورزي ودام‌داري می‌باشد. در سنندج كردستان به خاطر گسترش روابط با سایر شهرهاي هم جوار امروزه از لباس‌هاي محلي کم‌تر استفاده مي‌شود. در سنندج پوشش مردها از نيم تنه به نام چوخه و شلواري گشاد با دمپاي تنگ به اسم رانك تشکیل شده است. پوشش زنان سنندجي بر خلاف لباس زنان در مناطق دیگر كردستان فاقد شال می‌باشد و از پيراهني بلند فاقد پولك يا با پولك و قباي بلند و روسري استفاده می‌کنند.

هتل شادی سنندج

کدام هتل های سنندج برای اقامت مناسب هستند؟

هتل 4 ستاره شادی یکی از هتل های سنندج است که در شهر میهمان‌نواز سنندج واقع شده است. این هتل به عنوان یک هتل خوب در سنندج دارای ۶ طبقه با ۷۳ واحد اقامتی شکیل و زیبا است. هتل شادی سنندج در سال ۱۳۸۲ افتتاح گشت. این هتل چند سال بعد و در سال ۱۳۹۱ با هدف ارتقاء سطح کیفی و ارائه خدمات باکیفیت‌تر برای مشتریان، بازسازی شد.

طی بازسازی، هتل توانست خودش را به استاندارهای لازم و سطح کیفی مناسب برساند. چنانچه شما هم برای یک بار تجربه اقامت در این هتل ۴ ستاره لوکس را داشته باشید، به‌وضوح متوجه سطح بالای کیفی آن خواهید شد. بدون شک مهمانان از امکانات متعدد و بی‌نظیر این هتل رضایت‌خاطر دارند.

این هتل دارای اتاق‌هایی بسیار شکیل، مرتب و جذاب است. طراحی داخلی هتل شادی و نحوه چیدمان وسایل آنچنان مرتب و زیبا انجام شده‌ که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کند. به نظر می‌رسد طراحان هتل تلاش کرده‌اند تا فضای داخلی اتاق‌ها گرم و صمیمی باشد تا مهمانان هرچه بیشتر در این محیط احساس راحتی کنند. برای نمونه در هر اتاق هتل شادی سنندج یک میز و صندلی گرد چوبی به چشم می‌خورد.

با وجود ارائه روم سرویس شبانه‌روزی، شما این امکان را دارید تا هر زمانیکه حال و حوصله رستوران رفتن را نداشتید و یا آنکه هوس یک نوشیدنی خنک یا گرم را کردید، همان را سفارش دهید. می‌توانید آن را داخل اتاقتان نوش جان کنید و از آرامش موجود در هتل شادی سنندج نهایت لذت را ببرید.  

هتل شادی به عنوان یکی از هتل های سنندج دارای یک باشگاه بدن‌سازی خوب است. شما می‌توانید از باشگاه استفاده کنید تا از برنامه منظم ورزشی‌تان عقب نمانده و احساس شادابی و تندرستی کنید. پس از انجام برنامه ورزشی‌ در باشگاه بدن‌سازی هتل، امکان استفاده از استخر، سونا و جکوزی هتل شادی سنندج هم برای مهمانان فراهم است.

بدون شک بعد از چند ساعت تمرین سخت، شنا در استخر می‌تواند بسیار دل‌چسب و مطلوب باشد. علاوه بر آن، چنانچه بیش از اندازه احساس خستگی و یا کوفتگی عضلانی کردید، تجربه امتحان ماساژ ویژه این هتل را از دست ندهید. اینگونه حسابی خستگی در می‌کنید و هنگام شب یک خواب راحت و آرام را تجربه خواهید کرد.

هتل جهانگردی سنندج

کدام هتل های سنندج برای اقامت مناسب هستند؟

هتل جهانگردی سنندج یکی از هتل های سنندج و از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است. این هتل دارای سابقه‌ای طولانی در میزبانی و مهمانداری می‌باشد. هتل سه ستاره جهانگردی سنندج در سال ۱۳۴۶ افتتاح گشت و تا سال ۱۳۹۴ مشغول به مهمانداری و پذیرایی از میهمانان بود.

هتل در سال ۱۳۹۰با هدف بازسازی یک وقفه و اختلال کوتاه در فعالیت خودش ایجاد کرد. سطح خدمات و کیفیت امکانات هتل جهانگردی سنندج با مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف، افزایش پیدا کرد. جهانگردی سنندج هتلی دو طبقه‌ است که دارای ۶۲ واحد اقامتی می‌باشد.

از نقاط قوت هتل موقعیت آن است. واقع شدن در مرکز شهر دسترسی میهمانان هتل را به اکثر جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری سنندج آسان کرده است. از دیگر نقاط قوت هتل جهانگردی، فضای سبز هتل و مجاورت آن با سایر پارک‌های سنندج می‌باشد. پارک دارای چشم‌انداز بی‌نظیری از فضای سبز است.

هتل این امکان را برای مهمانان فراهم کرده تا در محوطه سرسبز هتل قدم بزنند و یا پیاده‌روی و ورزش کنند. مهمانان در صورت داشتن کودک همراه خود، بدون پیمودن مسافت و یا صرف هزینه‌ای او را به پارک برده و تفریح میکنند. در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از هتل، فرودگاه سنندج قرار گرفته است. در این صورت مسافران نگرانی بابت دیر رسیدن به فرودگاه و یا جا ماندن از پرواز و از دست دادن بلیط هواپیما خود نخواهند داشت.

پنجره‌های اتاق‌های هتل جهانگردی سنندج رو به فضای سبز هتل باز می‌شود. داخل اتاق‌ها امکانات متنوعی برای آسودگی و آسایش مهمانان فراهم شده است.

هتل هدایت سنندج

با بیش از 50 سال تجربه در صنعت گردشگری هتل هدایت سنندج، از هتل های سنندج با کیفیت بالا می‌باشد. این هتل در سال 1376 بازسازی شد و به عنوان هتلی بکر در سنندج شناخته می‌شود. هتل هدایت در 3 طبقه بنا شده است و از 21 باب اتاق و سوئیت تشکیل می‌شود.

واقع شدن هتل هدایت در خیابان فردوسی، دسترسی آسان مهمانان گرامی به بازار سنندج را فراهم کرده است. شما با اقامت در هتل یک ستاره هدایت سنندج می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر همچون عمارت مشیر دیوان، آصف وزیری و موزه سنندج بازدید کنید.

جمع‌بندی

استان زیبای کردستان از طبیعتی چشم‌نواز برخوردار است و جنگل بخشی از زیبایی‌های استان را تشکیل می‌دهد. طبیعت زیبا، مردمان خونگرم و میهمان‌نواز، سنت و فرهنگ غنی همراه با گویش شیرین مردمان سنندج دلیل کوچکی برای سفر به این شهر است.

اگر مقصد بعدیتان را هنوز انتخاب نکرده‌اید، بدون شک پیشنهاد تیم ما به شما سنندج می‌باشد. در این مقاله سعی کردیم هتل های سنندج را معرفی کنیم. امیدواریم این مقاله برای انتخاب هتل کمکتان کرده باشد. برای ساختن خاطره بعدیتان درنگ نکنید. این شهر منتظر شماست.

این مطلب از مقاله معرفی هتل های سنندج برای داشتن اقامتی خاطره انگیز از وبسایت ایران هتل آنلاین استخراج شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار