استاندار کردستان بر بکارگیری و استخراج ظرفیت‌های موجود در قانون شوراهای آموزش و پرورش تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 15 January 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، گفت:بعضی بندهای بلا استفاده نظیر قانون عوارض در این قانون وجود دارد که استفاده از آنها می‌تواند در بهبود شرایط مالی و اعتباری آموزش و پرورش تاثیر گذار باشد، بنابراین ضرورت دارد که این ظرفیت‌ها کاملا احصاء و فعال شود.
وی با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش و پرورش در حکم قانون و ضمانت اجرایی دارد، عنوان کرد:شرط اجرایی شدن مصوبات، بررسی دقیق آن مصوبات در کمیته‌های زیر مجموعه است تا کاملا قابلیت اجرایی داشته باشد.
استاندار کردستان در ادامه بر توجه ویژه به مسائل پرورشی در کنار امر آموزش تاکید کرد و گفت:بسیاری از نخبگان کشور در همین سیستم آموزشی کشور پرورش پیدا کرده‌اند، اما عده‌ای مایل به سیاه نمایی در این زمینه هستند.
وی اضافه کرد:لازم است برنامه‌های پرورشی با رویکرد جدید و تولید محتواهای نو در دستور کار سیستم آموزش و پرورش قرار بگیرد.
زارعی کوشا در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت خیرین مدرسه ساز گفت: ما باید زمینه را برای فعالیت گسترده خیرین مدرسه ساز فراهم کنیم و با برگزاری جلسات مداوم در این راستا فعالانه تر عمل کنیم.
استاندار کردستان همچنین ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، عنوان کرد:حضرت زهرا (س)نمونه و الگوی والای زنان عالم است که در منایع معتبر دینی اهل سنت و اهل تشیع بر آن تاکید شده است و امروز زنان ما باید این شخصیت بزرگ را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار