فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید سلیمانی فرهنگ مقاومت در برابر مستکبران را در جهان نهادینه کرد و به عنوان یک مرد آزادی خواه مشهور است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 03 January 2023

به گزارش تابناک کردستان، سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن آزادی سنندج، اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی مردم در سه مراسم تشییع شهدای بزرگوار، حماسه ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان از حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی افزود: به راستی حضور مردم و عمل به موقع کردستانی‌ها در صحنه‌های مختلف، مشت آهنینی بر حرکت‌های اخیر دشمنان بود.

وی گفت: امروز یاد یکی از برجسته‌ترین، شریف‌ترین و نازنین ترین انسان‌های روی زمین را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت منحصر به فرد، انسانی مؤمن، معتقد و شخصیتی کاریزماتیک بود که مورد توجه دوستان و دشمنان ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جریان ساز اسلام ناب و گسترش دهنده اسلام انقلابی بود، افزود: این شهید پرافتخار، فرهنگ مقاومت در برابر مستکبران را در منطقه و جهان نهادینه کرد.

سردار حسینی یادآور شد: شهید سلیمانی مرد میدان و عامل اصلی شکست داعش در منطقه بود و با اطمینان خاطر اعلام کرد که تا سه ماهه دیگر پایان کامل شکست داعش خواهد بود.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی، شهید راه آزادی قدس بود و روح معنوی و اسلامی، تفکر ویژه و قدرت سازمانی او را به مکتب شهید سلیمانی تبدیل کرد.

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛ شهید سلیمانی الگوی مقاومت و استقلال خواهی و ناجی کشورهای منطقه بود و رژیم صهیونیستی و آمریکا را به شکست وادار کرد و امروز به عنوان یک مرد آزادیخواه مشهور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار