مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:
سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۲۵۰ روضه خانگی در قالب پویش ملی«خانه مادری» در استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 02 January 2023

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، اظهار کرد: پویش خانه مادری به مناسبت ایام فاطمیه (س) در سطح استان کردستان برگزار شد و در این راستا ۶۰۰ هیئت مذهبی استان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه روضه‌های خانگی یاد شده در ۱۰ شهرستان استان کردستان برگزار شد، افزود: در راستای برگزاری این پویش مسابقه عکاسی نیز برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: هیئات مذهبی عکس‌ها و فیلم‌های روضه‌های خانگی را در قالب پویش «خانه مادری» و در زمینه‌های «بازی در خانه مادری»، «مواسات در خانه مادری» و «کارآفرینی در خانه مادری» به شماره ۰۹۳۹۲۲۲۲۰۵۲ ارسال می‌کنند و در مسابقه این پویش ملی شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: سخنرانی، مداحی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های معیشتی، نصب پرچم ایام فاطمیه (س) در اماکن عمومی، حرکت دسته‌روی عزاداری در خیابان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در مدارس استان از جمله برنامه‌های دیگر ایام فاطمیه (س) در سطح استان کردستان بوده است.

وی بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی، برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون، برگزاری محافل قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، اطعام فاطمی در شهر و روستاهای استان کردستان از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه (س) در سطح استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: همایش دانش‌آموزی ترازوی اعمال (فاطمیه به زبان نمایش) و بهره‌مندی سه هزار دانش‌آموز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به مدت هشت روز از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه (س) استان کردستان بوده است.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: وداع با شهدای گمنام و تشییع پیکر مطهر شهدا در شهرهای استان نیز در ایام فاطمیه (س) انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار