این تغییرات در حالی رخ می دهد که در روزهای ابتدایی هفته جاری و در شورای برنامه ریزی استان ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقادات بسیار تندی را نسبت به عملکرد این دستگاه داشته است !
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 09 December 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته خبری مبنی بر دو تغییر در سطح معاونت و اداره نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام شده که بر اساس این تغییرات و طی احکام جداگانه ای ، سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی و همچنین سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان منصوب شدند .
این تغییرات در حالی رخ می دهد که در روزهای ابتدایی هفته جاری و در شورای برنامه ریزی استان ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقادات بسیار تندی را نسبت به عملکرد حوزه راهداری داشت و به نظر می رسد این انتقادات که در واقع انتقاد از مجموعه کارشناسی و تیم کاری مدیریتی راهداری بوده ، مدیر کل این دستگاه را وادار به تغییر در سطوح پایین تر از خود کرده است .
علی احمد زاده یکشنبه 13 آذر در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ناکارآمدی تیم حوزه راهداری گفته بود که نارضایتی خود از پروژه‌های حوزه راهداری را به اطلاع رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور رساندیم . سرعت کار در پروژه‌های حوزه راهداری پایین بوده و مردم از وضعیت روشنایی تونل‌ها رضایتی ندارد. جاده‌های روستایی مرتب مسدود بوده و امکانات راهداری برای بازگشایی این جاده‌ها مناسب نیست.
این انتقادات گویا نهایتا مدیر کل راهداری را به این نتیجه رساند که رضا فراسی نیا را به سمت سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل منصوب کند .
در سوابق کاری مهندس رضا فارسی نیا ،رئیس اداره راه و شهرسازی بهمئی،رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان بهمئی ،مشاور مدیر کل راه و شهرسازی،رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان،نماینده مدیرکل در بنیاد علوی شهرستان لنده و ناظر عالی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان مشاهده می شود.
و در انتصابی دیگر محمد حسین پور قندعلی به سرپرستی معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان منصوب شود .
حسین پور قندعلی دارای مدرک کارشناسی ارشد و در سوابق کاری وی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن ،رئیس اداره مرکز مدیریت راه های استان چهارمحال و بختیاری،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردل و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل مشاهده می شود.
نکته ای که در تغییرات جدید بسیار مهم است ، نتیجه این تغییرات در تحرک به پروژه های حوزه راه خصوصا راه های روستایی است . پروژه هایی که استاندار معتقد است امسال اعتبارات بسیار خوبی دارند و کم تحرکی در این پروژه ها نتیجه کم کاری و ضعف تیم مدیریتی راهداری است و حالا باید دید آیا این پروژه ها با تغییرات جدید در عملیات اجرایی تحرک خواهند داشت یا نه ! ضمن اینکه به نظر می رسد یکی از مشکلات اساسی در کم تحرکی پروژه ها مربوط به عملکرد پیمانکاران است که احتمالا از ضعیف بودن این پیمانکاران است !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
مدیری ازخودش ضعیف تر نیست
حاکم شهری که مرغابی شود
بر سر ان شهر رسوایی بود
بنده خدا اگر خودت قوی بوری تا الان اصلاح طلبان پز نمی دادند
راه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
حتما فارسی نیا شق القمر ایکنه ایشان نتونست در تصدی قبلی موفق باشه چه برسه به این
راه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هردو انتصاب اشتباه بوده
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
اداره کلی ضعیف تر و فشار تر از اداره کل راه آری و حمل ونقل جاده ای استان نیست ، هم نظارت و پیگیری هاشون در اجرای پروژه ها بسیار ضعیف و ناتوان بود هم پیمانکار هاشون ضعیف و فاقد وسیله راهسازی است فقط یک مجوز پیمانکاری بدون امکانات و تجهیزات و حتی پول و اعتبار برای تجهیز اولیه کارگاه
بی ریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دوست عزیزکه تحت اسم مستعارراه پیام دادی انتصاب این دومدیرقطعا خلاف زیاده خواهی ومنافع جنابعالی بوده تاکورشودانکه نتوان دید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار