کد خبر: ۱۰۷۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 18 October 2022

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آقایان مدیر و حضرات مسئول، آنچه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی فرمودند حرکت_انفعالی_دشمن در مقابل حرکت_های_مبتکرانه_ملت_ایران بود.

پس از اجرای سرودسلام _فرمانده که تودهنی محکمی از سوی فرزندان انقلاب و به خصوص دهه هشتادی ها و نودی ها بر دهان دشمنان علی الخصوص #استکبار_بزرگ قلمداد می شد، آنچه انتظار می‌رفت، طراحی همین اغتشاشات_پراکنده_خیابانی از سوی دشمنان بود که البته با مدیریت فراجا و
سربازان_گمنام امام زمان(عج) و نیروهای حزب اللهی و هیئتی  ناکام ماند.

و اما متاسفانه علیرغم تمام سفارشات و تاکیدات مکرر حضرت آقا به تلاش در راستای جهاد تبیین که دژ محکمی در مقابل تحرکات انفعالی دشمن محسوب می‌شد، شاهد کم کاری و یا بعضاً تصمیمات اشتباه برخی از مدیران در این مورد بودیم که ماحصل آن نیز چیزی جز اتفاقات اخیر نبود!!

اتفاقاتی که باعث شد جهاد تبیین با خون پاک فرزندان حزب الله در کف خیابانها صورت پذیرد و جوانان انقلابی با نثار خون خود به بیان حقایق و تبیین مسائل بپردازند تا شاید اهمال گری برخی آقایان جبران شود.

جهاد تبیین به معنای #روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. آنچه در تبیین مورد نظر است زدودن #غبار_بدفهمی، #تحریف، #کج_فهمی از مفاهیم و #معارف_انقلاب اسلامی و فهمیدن تحلیل نادرست و غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.

جهاد تبیین، اجرای درست و دقیق و مطابق با نیازهای روز جوانان را می طلبد. در تبیین باید #همسو با #تحولات_جامعه و جهان و با انتخاب افرادی مطلع از میان #نسل_جوان که به لحاظ نسلی و سنی با رده #مخاطب یعنی جوانان و نوجوانان، فاصله زیادی نداشته باشند، اقدام کرد تا به لحاظ فرهنگی، ظاهری، نوع گفتار و شناخت دغدغه های جوانی دقیق تر وارد عمل شویم، که مطمئناً این نوع انتخاب، بیشتر نیز مورد پسند ذائقه مخاطبمان خواهد بود.

در این راستا مدیران_ارشد استان به خصوص در حوزه #آموزش_و_پرورش باید از ظرفیت #جوانان_انقلابی و نخبه استان که اتفاقا در حوزه #اجتماعی و #فرهنگی تعدادشان کم نیست، بهره ببرند. اکنون باید با هوشیاری و مدیریت دقیق به میدان آمد. استفاده از نیروهایی که به لحاظ سنی فاصله ی زیادی با فرزندان دهه هشتاد و نود دارند و به همین دلیل با نگرش آنان فاصله زیادی پیدا کرده‌اند و مطمئناً به لحاظ دسترسی و پاسخگویی توانایی‌های فنی یک نیروی انقلابی جوان را نخواهند داشت و مقبولیتی در بین این نسل ندارند، نه تنها مفید نخواهد بود بلکه در بسیاری موارد شاهد عکس العمل منفی از سوی مخاطب خواهیم بود و او را به حرکتی مقابل گرایانه وا می داریم.

مطالبه ملت انقلابی و همیشه در صحنه از مدیران نهادهای_نظارتی، مدیران_پرورشی_و_آموزشی استان، رصد لحظه‌ای اتفاقات، برنامه‌ریزی‌های دقیق در راستای جهاد تبیین به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری مدظله العالی و استفاده از نیروی #خلاق، #نخبه و #جوانان_انقلابی در این راستا و نظارت بر حسن اجرای آن است. نگذارید کار به جایی برسد که با #کم‌کاری شما در این حوزه فرزندانمان در دام شیطنت های فریبانه دشمن اسیر شوند.


فرزاد مرادی رئیس حزب همت استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار