استاندار کردستان، گفت: نقش نیروی انتظامی در همه شؤن زندگی آحاد مردم واضح است و این نقش زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بخشی از جامعه در معرض آسیب قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 07 October 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با فرمانده انتظامی و فرمانده مرزبانی کردستان که به منظور تبریک هفته فراجا انجام شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که وظایف متعددی بر عهده دارد و از بُعد امنیتی و اجتماعی به جامعه خدمت می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و امنیت و آرامش جامعه است و از مردم در برابر آسیبها مراقبت و حفاظت می‌کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه هیچ ارگان و سازمانی نمی‌تواند مدعی شود که عاری از نقص و نارسایی است، افزود: حتی اگر در گوشه ای نقص و نارسایی هم باشد نباید بهانه ای برای زیرسوال بردن خدمات همه ی نیروی خدوم انتظامی شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه وقتی فضا فتنه‌آلود شود و احساسات غلبه کند، ممکن است تحلیل درست شکل نگیرد تاکید کرد: نکته مهم این است که باید تلاش کنیم در فتنه‌ها بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود.

وی با یادآوری اینکه، دشمن نه تنها از فوت خانم امینی ناراحت نشد بلکه خوشحال هم شد، افزود: دشمن همواره به دنبال بهانه است و در وقایع اخیر با توزیع سلاح و کشته‌سازی به دنبال تضعیف قوای مسلح بود.

استاندار کردستان از کسانی که به دنبال تضعیف پلیس هستند خواست با خود تصور کنند که اگر یک روز پلیس نباشد چه اتفاقی رخ خواهد داد و جامعه دچار چه مشکلاتی می‌شود.

زارعی‌کوشا بر لزوم جهاد تبیین به‌عنوان مهمترین راهکار عبور از فتنه و پیشگیری از وقوع آن گفت: اگر تاریخ به درستی تبیین نشود، ممکن است نسل جوان و نوجوان تحت تاثیر القائات رسانه‌های غربی قرار گیرند.

وی اظهار داشت: بهترین تعبیر برای نیروی انتظامی همان تعبیر رهبری برای ملت ایران است که فرمودند ملت ایران مظلوم اما مقتدر هستند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج هم خود مردم هستند و رسانه های دشمن سعی دارند مردم و نیروهای خادم مردم را در مقابل هم قرار دهند در حالی که بصیرت مردم داغ این آرزو را بر دلشان خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار