نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: معلمان در کنار علم و آگاهی، به دانش‌آموزان درس زندگی و معنویت دهند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 24 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس کردستان در دبیرستان امام غزالی سنندج، خطاب به معلمان اظهار داشت: از آگاه‌سازی و علم آموزی به دانش‌آموزان دریغ نکنید که آینده‌سازان کشور در دستان شما تلاشگران عرصه دانش هستند.
وی اضافه کرد: خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان نیز به فرزندان خود درس انسانیت دهند و متوجه باشند که تامین یک فرزند تنها در پوشاک و خوراک نیست، بلکه آگاهی آنان از هر چیزی مهمتر است.
نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: پدران و مادران که تجربه زندگی دارند، رشادت‌ها، زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا را برای فرزندان خود تبیین و مقایسه گذشته و حال کشور و استان را بیان کنند.
حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به دانش آموزان نیز گفت که قدر علم را بدانید، در این راه با جدیت تلاش و به جای جوزدگی با آگاهی و بصیرت با مسائل برخورد کنید.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید خود را در برابر فضای مجازی مقاوم کنند، افزود: مصون بودن دانش آموزان در برابر فضای مجازی نیازمند ورود جدی مسوولان، پدران و مادران و معلمان است.

آیین بازگشایی مدارس کردستان امروز /شنبه/ به صورت نمادین در دبیرستان امام محمد غزالی سنندج با حضور استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

۳۲۰ هزار دانش آموز کردستانی در ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در سال تحصیلی جدید به تحصیل مشغول خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار