نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولتمردی موفق است که در انجام وظایف و خدمت خود به مردم سستی نداشته باشد و با قدرت در این راه قدم بردارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 30 August 2022

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کردستان اظهار داشت: دولتمرد و مسوول موفق در کارش سستی ندارد، اعتماد به نفس دارد، شریف است و همواره به خدا توکل می‌کند.

وی با بیان اینکه باید طوری خدمت کرد که مردم به خاطر شخصیت‌مان به ما احترام بگذارند نه به واسطه پست و مدیریتی که داریم، افزود: در کنار داشتن اعتماد به نفس و نداشتن سستی، نباید نگاه استکباری و خود برتر بینی داشت، چراکه به بیراهه خواهیم رفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به فرموده پیامبر(ص) مبنی بر اینکه بالاترین مرگ، شهادت است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر، در کنار خدمت صادقانه به مردم، طعم شیرین شهادت را چشیدند و برای همیشه ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خواستار مقابله با توطئه‌های دشمن و هوشیاری و بصیرت مسوولان و مردم شد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد و دشمنان از این مهم نگران هستند، به همین خاطر دائم علیه کشورمان تحریم اعمال می‌کنند.

فرماندار سنندج هم گفت: دولت سیزدهم الگوی خود را دولت شهیدان رجایی و باهنر قرار داده است و مهمترین شاخصه دولت، مردمی بودن آن است.

حسن عسکری ایمان به خدا و پشتگرمی به مردم را ۲ عامل مهم در موفقیت مسوولان دانست و افزود: اگر به خدا و حمایت مردم تکیه کنیم، قطعا توطئه‌ دشمنان کارساز نخواهد بود و در راه خود موفق خواهیم شد.

کردستان ۱۲۲ شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار